keskiviikkona, syyskuuta 02, 2009

Heinäpaalit

Hei taasen, mut jopa ajettiin kirjottelemaan uutta postausta, koska Jonttu haluaa epätoivoisesti kirjottaa uudelleen, ja mietittiin et pyritään kirjottelee vuorotellen. Ärsyttävää, tulee koko aika virheitä, koska mun vasemmankäden etusormessa on laastari, joka yllättävän paljon häiritsee tätä kirjotushommaa. Mut en viiti ottaa sitä poiskaan kun vasta äsken laitoin. Ei kannata repiä ihoa sormesta ;(. Jussi niin mulle aina sanoo, mut en ikinä usko ;(. En siis välttämättä jaksa kokonaan tätä oikolukea läpi sitten lopuksi, joten virheitä saattaa olla.






Tänään sain viimein työsopimuksen, jee! Se kylläkin kestää vaan tän viikon loppuun, jonka jälkeen teen uuden sopimuksen, koska siirryn ohjaajasta avustajaksi ja lastenliitolta espoonkaupungille. Työtuntei mulla on silleensä aika vähäsen, mutta ehkä mä kerkiin vielä tässä elämässä tehä töitä kyllästymiseen asti, joten kai tää on ihan okei. Saan mä kuitenkin sen verta rahaa, että voisin muuttaa poies kotoonta ja tulisin jopa toimeen :D. Toisaalta taas mun elämässä nyt ei sinäänsä muuta ole kun tämä työ, joten aikaa ja energiaa olisi työskennellä enemmänkin. Mutta ehkä sitten tosiaan saan aikaseks tutkii tätä kahvilaprojektia ja sen toteuttamista ja ehkä toteuttaa itteäni taiteilemalla, ikinä kun en saa aikaseks mitään paperille asti. Kauheesti hutsittais myös opetella soittaa sitä pianoa, eikö nyt joku vois mua opastaa vähäsen? Semmonen asia tuli kanssa mieleen, että kun mun elämästä lähtee ihmisiä inttiin tammikuussa, ja jotkut ihmiset on jo lähteny muualle ja lähtee kohta, joten sitten mulla vasta oiskin aikaa vaan tehä töitä! Ehkä kehitän tähän jotain sivujuttua, jota tehdä. Niiin, työhön, rahaan ja tommoseen liittyen voisin kertoo et oon lähetelly vähän kiinnostuksenosoittavia sähköpostiviestejä muutamasta asunnosta ja käyn ehkä tällä viikolla yhtä kattomassa!






Koska ihmiset ainakin tykkää pitää semmosia muotiblogeja, niin aattelin aamulla ottaa kuvan sen hetkisestä vaatetuksesta siltä varalta, että jaksaisin tänään kirjoitella merkinnän ja voisin itse kokeilla miltä tuntuu kertoa vaatteista :D. Vaatetus mua kuitenkin kiinnostaa ja varsinkin vaatekappaleiden löytäminen halvalla!






Kuvassa päällä siis tuommoiset mustat housut, jotka olen ostanut kirpputorilta kolmella viiva viidellä eurolla, en nyt muista tarkasti, mutta sopivat mun jalkaan aivan täydellisesti! Mekkojuttutunikan oon kans repässy kirpparilta ja makso muistaakseni kolme euroa ja tuo bolerohomma on siskon ja sen ostama, joten en tiedä sen hinnasta kyllä mitään, mutta siskon tuntien ei varmasti ollut kovin kallis. Tämän lisäksi asuuni kuului hopeinen riipus, joka kuuta esittää, kahdet rukoushelmet ja kahdet ruskeansävyiset helmet vasemmassa ranteessa, jotka ovat kaikki ripareilta peräisin, ruskea ihana laukku, joka maksoi vitosen muistaakseni kirpparilla, jännän värinen, kai vihreä takki, joka maksoi viitosen kirpparilla, sekä mummin naapurin tekemä beige huivi! Kun tulin töistä/puistosta takaisin, huivi vaihtui keltaiseen iiiisooon huiviin, joka maksoi 50senttiä kirpparilla. Eli ei mulla kallista tavaraa ole päällä ollut! Ainiin, oli myös kaksi euroa maksaneet maastokuvioiset kenkuliinit. Olisin voinut tietty kuvailla kaikki ja tehdä tänne oikein gallerian, mut niin paljon intoa ei kyllä löydy tähän 'muotiblogi' hommaan :D. Ehkä joskus. PS. huone kuvassa ei ole omani. PPS. kamerakin on siskon ja ajattelin itse ostaa jonkun tosi kätsyn pokkarin, koska tässä talossa ei oo oikein yhtäkään käyttökelposta pokkaria!



Tää alkaa kohta olla jo tarpeeks pitkä merkintä, mutta kerron vielä, että Jonttu sai tänään kyllä aika täydet poikaystäväpisteet! Se tekstas mulle töihin että tänään aliasta pihalla hieno ilma jee, tai jotain tonne päin, johon vastasin jotain päläpälä joojoo kellonaika ja silleen ja sit mainitsin, että vois tehä mulle eväsleivän, ettei tartte heti lähtee syömään, koska mä en töissä kerkii oikein syyä, kuhan vaan napsia jotakin pientä suuhun. NOH, sitten Jonttu tuli ja mentiin nurtsille ja se anto mulle ruisleivän namnam ja siel oli välissä kurkkuu ja salaattii ja meetvurstia ja tolleen ja sit se toi mulle vielä appelsiinimehuukin! Niin ja taas peeäs, Jonttu ei ole poikaystäväni, mutta voin silti antaa sille poikaystäväpisteitä :D. Voisin kanssa kertoa, että Jontulle on kovasti haussa semmonen ihana tyttö, siis oikeesti ihanin, joka rakastais sitä aina, että jos tää jonkun silmään osuu ja luulee olevansa ihana tyttö, niin hakemuksia otetaan vastaan :DD.






Juteltiin tänään, et vähän ois siistiä semmonen kahvila paksun puun sisässä, puukahvila, jossa ois monta pyöreetä kerrosta! :D Ihmiset tulis ympäri maailmaa sinne juomaan teetä puun sisään. Puhuttiin kans EA Landista, joka oli semmonen sims ykkösen grafiikoilla pelaava netti'rooli'peli, jossa tehtiin simsukkeli ja sillä sitten käytiin töissä ja kehitettiin sitä sun muuta ja pysty sit ostaa tontin ja rakentaa talon ja silleen. Sitä pelailtiin ja se oli just hauskaa ja Jonttu sano et ois sinne voinu tehä kahvilan :DD.






Ainiiin! Totta, mun otsikko! Siitä piti kertoa. Otsikko on siis hyvin surullinen, kuten juttukin sen takana ;(. Matkustelin tossa viime viikolla töihin bussilla ja näin joka päivä yhellä pellolla tässä ihan lähellä ihania heinäpaaleja hirveesti vierekkäin ja sekasin sielä pitkin peltoa ja mietin innoissani et tonne mä kyllä meen koirien kanssa juoksentelemaan ja ottaa vaikka vähän kuviakin. Noh, viime viikko oli sitten erittäin kiireinen ja viikonloppu myös ja sitten kun viime maanantaina bussilla ajoin ja odotin et jeee, kohta heinäpaaleja niin joudunkin kokemaan karvaan pettymyksen huomatessani että heinäpaalit oli viety jo pois, NOOOOU! ;(. Tuola vähän kauempana on kyllä iso kasa heinäpaaleja, että voisin kyllä sielä käydä, muttei kasa heinäpaaleja oo puolikskaan niin kivaa kun heinäpaaleja pitkin peltoa semmosessa kellertävän oranssihtavan punertavassa ilta-auringossa.



Vielä yksi video niinkun musiikkisuosituksena tälle päivälle, itse video on mukavan värinen ja näköinen ja siitä voisi vaikka ammentaa ideoita kahvilan sisustukseen. Eli tässä siis tuleee:




Mistähän löytyis joku semmonen mukava esittelykysely joka voitais molemmat täyttää tänne? Sit mietin kanssa, että millonhan vois mainostaa tätä blogia jossakin, jos joku vaikka haluis alkaa lueskelee meiän höpötyksiä :D. Ollaan kuitenkin molemmat ihan mielenkiintosia ihmisiä, et varmaan ihan mukavaa meihin ois jokaisen tutustuu, hehee :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...