maanantaina, lokakuuta 26, 2009

Kaksikymppinen


Jännää miten kaikki elektroninen vempele on ollu mua vastaan tänään, mut oon voittanu suurimman osan taisteluista! Vihdoin sain koneelle muutamia kuvia. Päätin näin synttäreiden kunniaksi, että laitan sen asuntohakemuksen menemään, kyllä mä pystyn siihen!

Seuraavaksi luvassa vähän kuvia ja selityksiä:
Eilen sain loppuun tuollaisen kivan kirjan, joka kertoi ruotsalaisesta Agnesista ja hänen ystävästään Kallesta, jotka perustavat ravintolan. Muitakin hahmoja löytyy, esim. kiinteistönainen Lussan, joka on Agnesin paras ystävä, Agnesin alakerran naapuri David jolla ei ole musiikkimakua, Agnesin onoff poikaystävä Tobias, kokki Paolo ja Agnesin perhe. Kirjassa pidin ainakin hahmoista, vaikka parantamisen varaa niissäkin oli, Agnesia kuitenkin oli juuri sopivan vaikea ennakoida. Pidin siitä, että kirja tarjosi minulle ainakin yhden yllätyksellisen juonenkäänteen, muut oli aikalailla arvattavissa. Pidin myös siitä, että ravintola Keltaiset Sitruunat sai nimensä ja sisustuksensa Agnesin unesta ja tykkään itekin välillä napata inspiraatiota elämään alitajunnan puolelta. Esimerkiksi viime yönä näin unta, että hiukset oli taas punaiset muutaman vuoden "luonnonvärin" jälkeen. Tekisi mieli värjätä, mutten tiedä että kuinka monta purkkia väriä menisi kun värjäisi nämä kaikki takut! Tarvitsen ehkä vähän vielä kannustusta ennenkun uskallan lähtee punastumaan.

Tuntuu että jos saisin asunnon ja voisin aloittaa oman elämän, voisin aloittaa sen myös punapäänä. On semmonen fiilis, et vois tehä ihan mitä vaaan jos saisin sen asunnon :D. Tuossa ohessa kuva ihanasta peilistä, jonka sain tädiltäni ja joka nyt vaan odottaa pääsyä sinne mun ihanaan omaan pesään, koska nykyiseen huoneeseen se ei oikein mahdu eikä sovellu. Ihan kun mun mikään tavara soveltuisi toisiinsa kyllä muutenkaan...

Mun 'uudessa' elämässä voisi kyllä tulla välillä ikävä eläimiä, koska niitä on aina ympärillä pyörinyt. Tässä kaksi uusinta kissaa, siskokset Harry Potter ja Irlantilaisjapanilainen viime kesän pentueesta. Hyvissä väleissä siskokset keskenään :D. Voisi sitä tietysti ettiä kämppää johon sais eläimiä tuua, mutta kissoja en sinne kyllä silti raahaisi.
Vähän vanhempi kissa Pörrö.
Irkku, peili ja kori.
Äiti kävi viikonloppuna Savonlinnassa siskojensa kanssa katsomassa äitiään. Matkalta mulle tuliaisiksi tuli Love-pastaa :D. Kuulemma sitten joskus käytettäväksi mun ja Jussin yhteisessä kodissa. Äiti kans pahotteli kun ei mitään parempaa hörtyä mulle löytänyt ja siskoa nauratti, että pakkoko sitä on aina hörtyä kotiin raahata :D.
Kerroin että elektroniikka ei tykkää musta tänään, mutta ei se oo kyllä tykänny vähään aikaan meistä kestään! Tuossa kakka digiboksi, joka on varmaan korkeintaan puoli vuotta vanha ja nyt jo säätää ihan mitä sattuu. Huonolta se kyllä vaikuttikin jo alusta asti. Pian pitäis saaha uusi, koska tässä talossa ei kyllä pärjätä ilman nauhottavaa digiboksia!
Tänään synttäripäivänä sain myös uuden puhelimen, Nokian 6300, joten joudun tästä vanhasta luopumaan ;(. Oon vähän liian hyvä kiintymään esineeseen, joka kulkee mukana joka päivä. Vaikeinta on, kun pitää käydä läpi melkeen 3000 viestiä! En uskalla suoraan heittää kaikkia bittiavaruuteen, jos siellä seassa vaikka olisikin joku mukava, jonka haluan säästää piristämään pahaa päivää. MUTTA joitakin sellaisia olen jo aikaisemmin säästänyt, joten ehkä ne riittää, ehkä uskallan poistaa kaikki viestit? :O. Katotaan nytten, askel kerrallaan :D. Oon kyllä muutenkin hirvee hamsteri enkä haluis ikinä luopua mistään.
Minä, keittiö ja asu muutama päivä taaksepäin. Eipä siitä mitään niin tarkkaa nää, että ketään sen tarkemmin kiinnostaisi lukea, että mistä mikäkin on peräisin :D. Häiritsee kun toppi on vähän läpinäkyvä ja näkyy housuraja läpi.


Tuossa sitten tämänpäiväinen synttärisankari-asu :D. Päätin oikein ilostuttaa lapsia laittamalla mekon jossa on leveähelma ja kukkakuviointia! Mekko on peräisin H&M:ltä muistaakseni ja sisko sen mulle osti, bolero taas siskon ostos ihan itelleen, mutta aika usein mä sitä käytän. Sukkahousut H&M:ltä ja helmet kirpparilta. En jaksanu sutata naamojen huonoja ilmeitä, mutta kuvat ovat itsessäänkin jo sen verta sumeita, että eipä taida haitata :D.
Synttäriaamuni maisema bussipysäkillä näytti tältä. Kaunista minusta, vaikka joku voisi sanoa että kurjan harmaata. Harmittaa kun lokakuu meni multa jotenkin ihan ohi, olisi voinut enemmänkin nauttia ruskasta.















Jussi sanoi että oikea lahja tulee vasta huomenna, mutta tänään sain kiinalaista ruokaa sekä tämmöisen ihanan kasvin <3. Sille oli kivan oranssi ruukkukin jo valmiina hyllyllä, odottamassa vaan sopivaa asujaa. Kasvi on huonekoiso ja mun mielestä tosi nätti <3. Huomenna kans mennään Jussin kaa kattoo Rise Against!

















Ja tässä kakskyt vuotias pärstä! Joskus unosin et rupeen käyttää ryppyvoiteita ja huulipunaa kun täytän kakskyt, mutta sisko totes et ryppyvoiteita pitäs alkaa käyttää jo 15 vuotiaana :OO. Hulluutta.

Mutta baibai! Lupaan että ulkoasu vaihtuu ehkä pian! :D. Kauan siitä on saanu omakin silmä kärsiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...