sunnuntaina, lokakuuta 11, 2009

Kuvapäiväkirja 10.10.2009

Oikeasti pitäisi ottaa yksi kuva joka tunnilta kun on hereillä, mutta tälläkertaa tuli räpsittyä kuvia vähän enemmänkin, joten ajattelin vähän kiertää sääntöjä ja laittaa esille suuremman määrän kuvia! Toivottavasti kukaan ei suutu.

Mun päivä alkoi jo perjantai-lauantai yöstä, jolloin valvoin yli kahdentoista ja lueskelin tuon Avioliittoallergian loppuun ja harjoitin tekstiviestitelyä.

Heti aamusta heräsin ennen kymmentä, koska pikkuveli piti niin kovaa meteliä ja lohdutukseksi tästä heräämisestä otin laatikostani palasen suklaata, namnam!
Siirryin sohvalle neulomaan :O. Aloitin tämän homman torstaina, ja olin hyvin hämilläni :D Tämä siis ei ole yhtään mun tyylistä yhtäkkiä vaan ruveta neulomaan. Mutta ostin tuon langan ja kolme muuta kerää eurolla kirpparilta joskus, joten kai niitä pitää myös käyttää. Säärystimet tulossa, ei siis mitään sen monimutkaisempaa sentäs :D.
Hengasin vähän kissojen kanssa. Tässä Pallomasi pienempien lasten huoneessa.
Siirryin takaisin alakertaan sohvalle ja katsoin perjantain salkkarit. Severi Ric/ck/khard. Teeveeseen tulee tommosia viivoja kun sitä kuvaa ;(.
Teeveen katselu jatkui Totuuden Hetkellä ja siskolla oli kamera kädessä, joten tässä kuvaa mun takkutukasta.
Kävin dataamassa hetken. Kuvassa Enna <3.
Pienen datailun jälkeen lähdin yläkertaan pukeutumaan ja huoneessani istuskeli Nuppu.
Vaatetta sängyllä, en kyllä laittanut tuosta päälle mitään kai. Mutta vaaleanpunainen ginan gollegehomma oli päällä perjantaina ja keltainen huppari on Jussin, joka mulle on unohtunu :D.
Sisko oli ruvennu kattomaan alkemistia, joten liityin seuraan, koska toi on vaan niin hyvä sarja! Mulle varmaan neljäs kerta kun sarjaa katon uudelleen. Taas telkkari <3 kamera ongelmia.
Söin myös hyvät voileivät ennen lenkille lähtöä, jotta jaksaa!
Mun ihanaiset lenkkikaverit <3. Krisu oli jo käyny lenkittämässä osan koirista, eli Pökäleen, Ebonyn ja Ennan, vaikkakin Enna ei suostunu loppujenlopuksi lähtemään lenkille, ja mulle jäi hommaksi lenkittää tuo harmaa karvakasa eli Tatu ja koska Ebony on mun mussukka, otin sen nmyös mukaan <3. Enna jäi vahtimaan pihaa.
Syksyinen metsä ja viimeiset mustikat.
Lehtiä, kovin vihreitä vielä :O
Tatu polulla, Ebonykin sielä on Tatun edellä, muttei näy.
Syksyistä peltoa ja pilviä.
Sieni.
<3_________<3
Talo jossa asuin neljäsluokkalaiseksi asti <3.
Tulin kotia ja otin itsestäni kuvan, jeejee! Kotivaatetusta.
Kokeilin, että jos vaikka kone toimisi, muttei se toiminut ;(. Se on harrastanu semmosta et välillä käynistyy ja välillä ei eikä iskä ole sitä vielä kuskannut korjattavaksi eikä sen puoleen jaksanut itsekään sitä katsella.
Koska meillä oli saunatalkoot, oli äiti leiponu tommosia hyviä 'pullaviineleivoksia' ja tehny vähän kolmioleipiä. Niiden syöntiä siis.
Katsottiin sisarusten ja äitin kanssa elokuva Minä ja Prinssi, joka oli oikein mukava!
Samalla myäs hommasin tota.
Leffan jatkuessa vähäsen kuvia valoista, eli kynttilöitä.
ja pöytälamppu, tykkään niin kuvaa lamppuja! :D
Kuva piirongista, jolla makaa kivoja kuvia ja muita esineitä kivassa valossa.
Leffan jälkeen tesmailin et kuin pitkälle mun säärystin jo riittää. Näytti riittävän jo suhtkoht tarpeeks korkeelle.
Nuppu oli valinnut mukavamman paikan mun huoneesta, eli sängyn.
Valitsin seuraavan kirjan luettavaksi, koska edellinen loppui. Päätin lukea tuon sitruunakirjan, koska sen takakannessa luki, että oli Ruotsin luetuin kirja vuonna 2005. Hyvältä sen alku vaikuttikin!
Kävin vielä siskon kanssa pelaamassa.
Villasukilla!

Siskon julisteet lopettakoon tämän päivän! Hyvää yötä Robert Pattinson ja Michael Jackson!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...