maanantaina, lokakuuta 12, 2009

Lunta?

Tänään on eka kokonainen päivä 'syyslomaviikosta', jonka asustelen Tuomarilassa Jussin luona. Jussilla työt alkaa aikasemmin kun mulla, joten käytiin nukkumaan jo yheltätoista joka on mulle vaikeaa, kun oon tottunu valvomaan sinne kahteentoista tai ylikin, töihin kun tarttee vasta kahteentoista tulla. Sain kuitenkin unta siinä varmaan kahentoista jälkeen ja ihmettelin et miten outoo on pitkästä aikaa miettiä asioita illalla :D. Oon ollu jotenkin niin väsyny, että oon nukahtanu ihan heti ku oon pään saanu tyynyyn. Oli hauskaa kun lapset tänään töissä oli innoissaan kun ilmotin että taivaalta tippuu jotakin valkoista. Harmi vaan että täällä etelässä on aika lämpöstä vielä ja 'lumi' muuttui nopeasti rännäksi. Alettiin kans askartelee huvipuistoa ja ite väsäsin kasaan karusellin ja aloittelin delfinaario/akvaariota :D. Ihan hauskaa et töissä saa näpertää kaikkea. Josta tuli mieleen että mun säärystinprojekti tulee varmaan valmiiks heti tän viikon jälkeen, jollon pääsen sitä taas tekemään!

Tänään olin tosi reipas aamulla ja kävelin Tuomarilasta Espoonkeskustaan joka on joku kaks kilometriä kai, kun olisin yhtä hyvin voinut kävellä bussipysäkille tai raiteelle oottamaan junaa. Jee! Lueskelin kans ruokaohjeita yhdeltä foorumilta jossa juoksen päivittäin sekä muutamista blogeista ja nyt tekis kyllä niin mieli alkaa kokkailee ihan oikeesti useinkin, mutta luulen et laiskuus taas voittaa innostuksen :D.

Nyt on jo alettu treenaa wanhoja varten ja mua niin haluttais tanssia ne taas! Oon siis jo kahdesti tanssinu, vuonna 2007 omanikäisteni kanssa Olarin lukiossa ja sitten vielä 2008 Jussin kanssa Kuninkaantien lukiossa kun oli hänen vuotensa tanssia. En kylläkään haluis ihan sinä wanhojenpäivänä käydä välttämättä tanssimassa kun en jaksais niitä pukujuttuja taas stressaa, mutta ite tanssitunneilla ois mukavaa käydä vaikka ne tanssit meneekin jo silmät kiinni :D. Nyt tässä netistä jostakin kuuntelenkin raitaa, joka on nauhotettu jostain wanhoista joskus, googletin semmosen vahingossa.

Mutta eipä muuta sen sekavempaa tai selvempää tänään. Huomenna taas töihin ja sit Jussin kaa ruokaostoksille ja kokkailee jotakin :O Tän päivän opittu asia on se, että Walking In The Air biisi on monissa laulukirjoissa nimellä Avaruus! Josta tuli mieleen mainita, että koitin soitella sitä vähän pianolla ja ite melodia yhellä sormella onnistukin :D.

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...