keskiviikkona, marraskuuta 18, 2009

Huomen taas lääkäriin!

Riemuisaa!

Tänään lähin töihin ja huomasin jo bussipysäkkikävelyllä etten oo kyllä ihan kunnossa. Ihan vetämätön olo, tuntuu kun ois märkä rätti. Soittelin sit vähän diacoria läpi ja huomiselle sain varattua aikaa, että ehkäpä tässä menee vielä loppuviikko levätessä.

Haluaisin edelleenkin muuttaaa! Mutta tosi harmi kun en voi. Ellen löydä jotakin työtä jota saa tehä tarpeeksi ja josta saa tarpeeksi palkkaa. En oikein viihy kotona niin kauheesti kun pitää koko aika siivota kissojen jälkiä. En jaksa enkä halua eikä mun huoneen ovea saa kiinni silleen etteikö sinne kissat pääsis. Mukavia eläimiä, mutta joku niillä viiraa nyt päässä pahemman kerran. Pallommasi onneks pysytteli muualla koko mun taudin pahimman ajan, jotta sain nukkua rauhassa, mutta nyt palasi sekin paholainen!

Oon kans yksinäinen ja koteloidun kun joudun vaa löllyy täällä kotona, tänään sentäs sain ihmiskontakteja, vaikkei mun energiatasolle ookaan hirveen tervettä juoksennella pitkin pihoja lasten kanssa leikkien tai huoneesta toiseen kieltämässä toisten potkimista. Kaipaisin vaan löllymisseuraa ja musiikkia!

Yitin löytää hellooksista miespuolisen ihmishenkilön joka olisi pukeutunut tavalla, joka omaa silmääni miellyttäisi ja arvatkaa mitä, EI LÖYTYNYT :D. Oisin halunnu koota jonkinlaisen kollaasin joka selittäis mimmoset vaatteet näyttää musta miehillä kivoilta ja luulin et oisin hellooksista löytäny jotakin, mutta ei sitten ;(. Eikä kiinnostusta löytyny pidempään etsimiseen. 

Tänään sain myös kutsun wanhojentreeneihin tuuraa paria, mutta voihan pylly kun ne treenit on niin huonoon aikaan kun ottaa huomioon mun työajat ja toisaalta mukana oli kanssa se miinus, että enpä mä ois jaksanu kun yhen valssipyörähdyksen ja oisin jo ollu ihan kuollu. Ei oikein jaksa ees nostaa käsiä, väsyttävää. Haluaisin kyllä kovasti tanssia, siinä unohtuu kaikki!

Viimeisenä asiana kerrottakoon, ettö eilen tai joskus lähipäivinä tuli Marihuana-dokkari, joka oli mielenkiintonen. Suomeskin vois saaha lääkäriltä reseptin et käyppä ostaa vähän ruohoo ja polttele sitä kipuihin :D.

Mun piti vaan kertoa että meen huomenna lääkäriin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...