torstaina, marraskuuta 19, 2009

Tuliaisia

Tuliaisiksi lääkäristä toin neljä päivää sairaslomaa. Totesivat että ehkä sittenkään en olisi tarvinnut niitä noin kuusikymppiä maksaneita kahtia eri antibiootteja, koska tautini on viruksen aiheuttamaa eikä siksi lähde kun vain levolla. Kiitos siis näistä, mutta ainakin tullut tutuksi diacorin käytävät :D.

Äitii mut lääkäriin kuskasi ja käytiin Omnian oppilaitoksen herkkukaupassa, jonne kondiittorityypit ja kokkityypit tekee kaikkea maukasta. Ostettiin varmaan 30cm pitkii viinereitä, mantelileivoksia, broilerisalaattia, lihapiirakka ja leipää, loppusummaksi tuli 14 euroa. Tämä autolta diacorille kävely, sieltä takaisin autolle ja autolta muutama askel Fridantorille ja takaisin väsytti mut ihan kokonaan, joten voi kuvitella miten väsynyt olin eilisen työpäivän jälkeen, vaikka se lyhyt olikin.

Etsikää mulle työtä jossa viihdyn, jooko? Onneks tätä päivää piristää Muodin Huipulle! Bongasin Antin, Mertin ja Akilleuksen [en välitä oikeinkirjotuksesta] hellooksista eilen,  sekä muutaman mua astetta alempana olleen koulutyypin yläasteajoilta. Hauskaa että niiden kuvat oli siellä, koska ne pukeutu jo yläasteella persoonallisesti ^^. Jussi tossa kertoili Suomen unelmien poikamies ohjelmasta, että lööpeissä kerrottiin että tämä uusi pari erosi jo salailun takia. Aika tyhmältä kuulostaa, että ohjelma jossa etitään miehelle täydellistä naista loppuelämäksi, erottaa itse syntyneen parin. Olisiko se niin vaikeaa kuvata ja näyttää ohjelma suhtkoht samaan putkeen, ettei tartte voittajanaisen olla kun ei seurustelisikaan, koska muuten salaisuus menee pilalle. Ihan tyyyhmäääää! 

Tuleehan tänään kans Harpers Island ja Mentalist, eli katottavaa huomiselle riittää! Suutuin kyllä viimeks Harpers Islandille ainakin kolmeksi päiväksi koska Chloe ja Cal kuoli! Tai no ainakin Cal. Oisin halunnu et ne selvii ja menee naimisiin ;(. Ja m tiesin et Jimmy liittyy tohon jotenkin, tiesin et niin rento ja kunnollinen poika on jotenkin mätä :D. Sitäpaitsi se oli liian hyvännäkönenkin vielä. Petyin vähän kun se tappaja olikin Wakefield ja unohin mun Jimmy epäilyt hetkeksi.

Jussi kerto että youtube lagaa, joka on kurjaa, koska meinasin justiinsa jatkaa mun Fullmetal Alchemist Brotherhood sarjan kattomista joka jäi kesken kun piti lähteä päivällä lääkäriin. Onkohan mun elämässä liikaa tv-sarjoja ja leffaa?

ps. Joona sano eilen et oon mukava ^______________________^ Hauskaa oli kanssa, että mietin eilen melkeen koko alkupäivän ystävääni Wallua, mutten kerinnyt/muistanut hänenen ottaa yhteyttä ja kotiin tultuani sain viestin jossa Wallu kyseli tapaamista! Telepatia toimiiiii. Kivaa myös et lauantaina on serkun synttärit, joka tarkoittaa sitä, että näkee enemmänkin serkkuja ja sukulaisia, joka on aina kivaa! Ja ensiviikolla nään Tamperekaveria Minnaa ja Vantaakaveria Lauraa, mulla ei liiemmin oo nyt ollu mitään kaverikontakteja viimeaikoina, varsinkaan kun oon ollu kipeenä. Laura kans kyseli mua viikonlopuretkelle Tampereelle, mutta en halua missata serkkuja, eikä mulla varmaan kuntokaan riittäis siihen hommaan ;(. JA parasjuttu! Kymmenen päivää ja sitten ratsastamaan issikoilla Kauklahteen! Toivottavasti se on ihanaaaa niin voin mennä joskus uudestaan ^^.

Heippa!

1 kommentti:

  1. Siitä tulee niin hauskaa :) Ja pirun kiireinen päivä... Allu eilen kyseli, että paljon se lysti maksaa ja mokoma itse sitten lopulta löysi sen sivun ennen minua xD.
    Ootan kyl innolla sitä sunnuntaita :) Vaikka sitten koeviikko jatkuukin sen jälkeen :P

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...