tiistaina, joulukuuta 15, 2009

Joululahjoja, tai no, asioita joita haluaisin!

Tähän listaan sisältyy ehkäpä kaikkee maasta taivaaseen, mitä nyt vaan mieleen tulee et kiva ois omistaa :D.















Mulla on käytössä Canonin 350D, mutta se painaa, joten ois mukava kun  ois joku pienempi kamera mukana sillon kun haluaa kuvata jotain pientä kivaa matkanvarrelta. Tästä talosta löytyy kaks pikkupokkaria, mutta ne on tosi vanhoja, eikä niistä oo enää oikein mihinkään. Haluisin kans jonkun puoljärkkärin, koska mulla oli kerran yks Panasonicin semmonen ja rakastin sitä! Harmi että sekin meni vuosien käytössä jo huonoksi ;(. Kuva nyt tommosesta Nikonin coolpixistä, koska oon niistä kuullu hyvää, samaa asiaa ajais varmaan Canonin Ixukset. Tämä kuuluu lohkoon epärealistiset toiveet, koska tuskin kukaan mulle tommosta hommaa :D.













Okei, rakastan Sims kakkosta! Ois mahtavaa jos sais semmosen hypersuperkoneen, jolle sais vaikkapa kaikki kakkosen lisärit, ai että kyllä sitten kelpais mun elellä! Epärealistinen toive.

















Konejutuilla jatketaan, eli ulkonen kovalevy! Semmonen on pitäny hankkia ikuisuudet, jotta sais kuvat ja musat talteen ja koneet toimimaan paremmin. Keskivaiheen toive :D.












Haluun kylpytakin! En nyt ehkä Luis Vuittonii, mutta jonkun kivan, ihanan ja pehmeen! En oo kylpytakkia omisttanu moneen vuoteen, koska joskus äiti päätti pölliä mun pinkin, jossa on pingviini selässä ja lopulta sen sitten pölläs pikkusisko. Tämä on ihan realistinen toive!













Haluisin jotkut kivat alusvaatteet, mutta vähän vaikee niitä lähtee ostelee mulle lahjaks jonkun muun ;(.













Villasukkii haluisin kans, onneksi mumma vähän vihjas jotakin sinne suuntaan ;).

















Säärystimetkin kelpais.

















Sukkahousut kelpaa kans aina, varsinkin paksut, villaiset ja mukavan näköiset!

















Petivaatteita, koska äiti meni pilaa mun yhet lakanat ;(. Muutenkin tykkään pirteistä petivaatteista, joita mulla on aika rajallisesti.

















Kynttilöitä!













ja suitsukkeita, joita tykkään poltella kun on pimeetä.














Ja mitäs ois joulu ilman suklaata, naminam <3 Erityisesti pidän Aladdin-rasiasta, Wiener nougateista, Fazerin sinisestä ja Maraboun pähkinästä, unohtamatta Geishoja, Snickerssejä ja Kinder Buenoa.
















Tarviisin kans muutaman kivan kynsilakan. Tästä talosta löytyy oikeestaan vaan tosi loppunu valkonen, tumman vihree, tosi loppunu vaaleenpunanen ja lila. Voisin jopa tykkää lakkailla jos ois värejä.













Oma rippiristini lähti tutkimaan maailmoja aika pian konfiksen jälkeen, jonka jälkeen hommattiin äitin kanssa aika mini perusristi ja nyt oonkin jo jonkin aikaa halunnu jonkun ristin, jolla ois joku merkityskin ja joka ois hieno ja hopeinen!

















Rakastan kans postikortteja, joten niitä saa kyllä lähetellä mulle lahjaksi! Erityisesti tykkään korteista, joissa ei lue Hyvää Joulua, tai Kivaa Synttäriä!

Lisäksi haluaisin varmistuksia tullittomista tilauksista ulkomailta ja lahjakortteja vaateliikkeisiin! Uusi mukava työpaikka ois kans hyvä lahja!

Heippa ja toivottavasti kaikki saa jotakin mukavaa lahjaksi, myös minä :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...