perjantaina, joulukuuta 04, 2009

Neljäs joulukuuta



Tänään horoskooppiasiaa, jotka löysin Ahaa...Astrologiaa -kirjasta, en tiedä miten mikään liittyy mihinkään, mutta itse olen skorpioonina Salainen Agentti. Noh, kuitenkin, bongaa oma horoskooppisi näistä oudoista vaihtoehdoista!

Oinas: höyryveturi
Härkä: puskutraktori
Kaksonen: ikiliikkuja
Rapu: äiti maa
Leijona: kuningas
Neitsyt: lääninhygieenikko
Vaaka: rauhanturvaaja
Skorpioni: salainen agentti
Jousimies: optimistijolla
Kauris: järjestysmies
Vesimies: innovaattori Pelle Peloton
Kalat: Taivaanrannanmaalari

Olkaapa hyvät! Mulla on muuten joku 12 kipaletta kaikkia aforismi, horoskooppi, elämäntapa ja erilaisia sanontakirjoja :D. Tykkään niistä!

Kerroin että missasin yhen riparitapaamisen ja että otin selvää millon niitä on lisää ja mihin kaikkiin mun täytyy osallistua. Sain selville että huomenna olis kello kymmeneltä alkava tapahtuma, jossa pitäs olla vähintään yhteen asti paikalla, koko homma kestää riparilaisilla viiteen. Harmittaa kun varsinkin tänään oon ollu niin kauheen väsyny, enkä saa sit huomennakaan nukkuu niin pitkään kun huvittaa. Pitää sieltä karkaa heti kun vaan pääsee, et kerkii kotia leipomaan pizzaa ja valkkaa vaatetusta ja tappelee näitten rastojen kanssa Itsenäisyyspäivän gaalaa varten. Mulla ois noin 3-8 sopivaa mekkoa tapahtumaan, joista ensimmäiset kolme olisivat soveliaimpia, kaksi seuraavaa jo ennen käytettyjä samantapaisissa tilauksuuksissa samoissa piireissä, yksi aika vanha ja paljon käytetty ja kaksi vähän kesäisempää tapausta, joita voisi silti harkita. Yhden ostinkin ihan tätä tilaisuutta ajatellen, mutten olekaan nyt ihan varma. Rastat aiheuttaa kyllä kans päänvaivaa, koska näistä voi saada tosi näyttävän nutturan jos ois tarpeeks oikeenlaisia pinnejä, kärsivällisyyttä sitoo joka pötkylä oikein, sekä apua! Mä en tiiä yhtään että mistä löytäsin oikeanlaisia pinnejä tarpeeksi tästä talosta, mulla ei myöskään oo apua ja kärsivällisyys saattaa kans olla koetuksella pizzaurakan jälkeen :D. Katotaan mitä tästäkin tulee, onneksi sentään saan kyydin juhlapaikalle, ois kurjaa kulkee juhlatamineissa pizzatarjottimen kanssa julkisilla :D.

Huomiseksi pitäs muistaa myös lataa kameran akku, koska huomenna ois kuvauspäivä, mietityttää vaan että jaksanko ja muistanko kuvailla kun on vähän kiree aikataulu!

Tän päivän kivaksi asiaksi olen valinnut Jontun vierailun! Kävi tuomassa mulle Battle for Middle Earth-peliboksin takasin, joka oli lainassa ihan hyvän aikaa, ja oon nyt innoissani oottamassa että vapautuu aikaa pelata sitä! Samalla Jonttu sovitti kaks takkia, jotka oli liian pieniä sitten ;(.

Eipä mulla kai muuta, kohta vielä suihkuun ja singstariakin ois kiva viikonlopun kunniaksi lurauttaa siskon kanssa, mutta tossa pyörii nyt teeveestä toi Renny Harlinin outo leffa, en oo oikein päässy kärryille että mitä noi nuoret on olevinaan. Hämähäkkimiehiä? Kummituksia? Vampyyreja? Herculeksia?

Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...