keskiviikkona, joulukuuta 16, 2009


Unohin eilen mainita et haluisin kans tommosen, tai siis sen epilaattorin, jota nyt just mainostetaan kun on niin paras!

Tänään ois taas kuvauspäivä, mutta muttamutta ulkona on niin kylmä ja kamera painaa liikaa ja meiän pikkupokkarit on huonoi ja kännykälläkin tulee huonoja kuvia! Selityksiä taaas!

"Ettäkö maailmankaikkeus olisi kuohuva ja levoton? Näin pitäisi totuuden valjeta sinulle: Mene erämaahan yöllä ja katsele tähtiä." Hua Hu Ching

Että tervemenoa kaikki joiden takapihalla on erämää, etsimään sitä totuutta. Tämä lausahdus oli peräisin kirjasta nimeltä Maailmankaikkeus, jonka sain tädiltäni.

Äiti lupas viiä mut tänään joululahjaostoksille Selloon, jei! Sitä ennen on palaveri Kirkonkympissä koskien talven rippikoulua ja sitä ennen töitä muutama tunti. Ostosten jälkeen oiskin luvassa kynttilöiden kuorrutusta, jota äiti tekee joka vuos ja jossa mä avustan joka toinen vuos :D. Joulu on kiireistä aikaa. Joululahjashoppingit olkoon tämän päivän iloisuusasia, vaikkakin olen myös innoissani palaverista!

Näin viime yönä unta, että oli ensi kesä ja kauhistuin, että millon sinne Kreikkaan pitikään lähteä. En ollut varma, että olinko varmasti tilannut matkaa, mutten ollut myöskään satavarma että en olisi niin tehnyt :D. Kävin päässäni läpi, että olinko tilannut matkan mulle ja Jussille, mulle ja äitille, mulle äitille ja joillekin muille perhenjäsenille vai keille, mutten saanut sitäkään päähän. Tjäreborgin sivut sanoi, että olin varannut lennot Thessalonikiin kolmelle, muuta infoa ei löytynyt ja sitten heräsin! Joten, pitäisikö lähteä ensikesänä Thessalonikiin kolmen porukalla :D. Näin kans eräs yö unta, että olin viime kesän Kreikkaporukan kanssa Kreikassa, mutta samalla läheisellä Myllyjärvellä ja vedestä hypähteli ylös lepakoita. Otettiin niitä kiinni, viskattiin takas veteen ja katottiin kuinka ne uppos. Mitähän uppoavat lepakot unissa tarkottaa? Kun heräsin tästä unesta, mietin että onkohan mun päässä kaikki kohallaan :D.

Mut nyt vois lähtee koneelta, et kerkiis syyäkin ennen töitä ja pukea miljoona kerrosta vaatetta päälle ja vielä kävellä rauhassa bussipysäkille! En nyt pakkasilla oo uskaltanu kuunnella musaa, kun pelkään et pakkanen vaurioittaa mun podii :D.

Heippa!

2 kommenttia:

  1. Tuollanen epilaattori on kyl todella kiva keksinö :D Mulla siis on sellainen ja tulee ihan kivaa jälkeä kuhan jaksaa sen kanssa leikkiä ja kärsii pientä kipua kunnes siihen tottuu...

    Huono puoli tuossa on se että ihokarvat alkaa kasvaa ihon alle... Ja se kutittaa aivan jumalatomasti, enkä mie ainakaan jaksa alkaa kuorimaan mun ihoa säännöllisesti, jotta toi ongelma saatas pois. Mut noh muuten oikein hyvä kosla, hyvä vaihtoehto höylille :)

    VastaaPoista
  2. oi mahtavaa jos pitää alkaa kuorii ihoa! Mä en ikinä jaksa kun ei oo pakko, mut rakastan kuorintavoiteita!

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...