keskiviikkona, tammikuuta 20, 2010

Törmäsimpäs tänään taas työpaikkaan joka houkuttelisi paljon, mutta siihen vaadittaisiin kokemusta ja mielellään myös opintoja. Musta tuntuis että voisin ihan hyvin selvitä siitä ilmankin ja oppia nopsasti, mutten silti uskalla hakea sitä. Toisaalta en mä siinä paljoo menetä jos haenkin, vähän vaan aikaa kun kirjotan hakemuksen ja päivitän CVn. Pitää kai vaan yrittää saada sitä mitä haluaa? Töitä ei kyllä olisi tarjolla kuin 25 tuntia viikossa, mutta se on parempi kun nykynen!

Tänään oltiin mummalla, koska mummalla oli synttäriiiit. Hauskaa niinkun aina, mumma mm. totesi, että mun täytyy leikkaa päänahka pois sitkun haluun eroon rastoista :D. Se tarkotti että pitää leikkaa ihan melkeen päänahkaa pitki lyhkäset hiukset ;D. Huomenna on aika lääkärille jäykkäkouristusrokotukseen, koska kissa raateli mut viimeyönä, eikä mulla oo jäykkäkouristusta voimassa tällähetkellä. Lääkärin jälkeen pitäs tehä jonkinasteinen suursiivous huoneessa, vähintäänkin imuroida ja vaihtaa petivaatteet ja puistella ne pihalla, koska viime yönä en meinannu saada unta kun oli koko aika nenä täynnä kissankarvoja :D. Kisulit on nyt viimeaikoina tykästyny mun sänkyyn ja jokayö niitä muutama siellä hengaa. Haluisin kirjottaa semmosen muistilista what to do what to buy jutun, mutta en pysty käyttää mun peukaloo kirjottamiseen, koska se on raatelun jäljiltä kipee, turvonnu ja veressä :D. Kirjottaminen on siis hidasta.

Eipä tässä muuta, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...