torstaina, helmikuuta 04, 2010

Olen edistyksellinen

 
Alotin eilisen päivän donitsilla ja kahella kalkkunaleivällä!

 
 
Testasin Avonin  nestemäistä eye-lineria ja vetelin sillä viivat yläluomiin ja Avonin semmosella rusehtavalla rajauskynällä alas vähän väriä. Yleensä en siis kamalasti meikkiä naamaani tunge, muttei silti noinkaan 'vahva' silmänrajaus säikäyttänyt kun katsoin peiliin :D. Ohan se kuitenkin aikamoinen muutos naturellista mustiin rajauksiin. Tesmasin kans tän kestävyyttä ja pysy ihan haalistumattomana läpi yön! :D Tiiä sit miten terveellistä, mutta testasimpa nyt kuitenkin. Hämmästyin oikein kun ei ollu meikki kadonnu mihkään :D. 

Mutta edistyksellinen olen ollut sillätavalla, että sain tässä kaksi laskua tällä viikolla, toisen tänään ja olin jo menossa kirjottaa muistilistaan, että maksa laskut, kunnes otinkin tilikortin käteen ja maksoin molemmat laskut heti! Ohhoh, en oo varmaan ikinä tehny noin! Ensiks kaikki tehtävät asiat kirjotetaan listaan ja sit ne hoidetaan kun on pakko, mut nyt mulla on yks asia vähemmän kun tein sen heti ja vielä aamulla jollon en ikinä saa mitään aikasiks. Oon ylpee itestäni :D. 

 
Siskon huoneesta löyty ylläri. Toi käsi löytyy aina millon mistäkin. Vähän aikaa sit se oli ovenkahvassa :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...