torstaina, helmikuuta 18, 2010

Sain loppuviikon sairaslomaa, olisin saanu enemmänkin jos viikonloppuna ois töitä. Mulla on kuulemma virusperäinen yleistulehdus tai jotain sinnepäin, joka saattaa tästä jatkua vähän rajummaksi flunssaksi, taikka norovirukseksi. Eli koitan kyl oikeesti levätä! Jos norovirus on tullakseen, toivon ettei se ainakaan tänään ala, sillä wanhojahan mä meen kattomaan! Lääkärimies oli kyl hassu, se ihan taukoamatta mumisi kaikkee: "joo, mmm, juu, joo, juu, mmmm-m, niin, joo, juuu, jooo" Sillonkin ku ite pidin taukoo selittämisestä :D.

Heti kun sais sit nukkuukin pidempään ja parannella, alkaa soittelee mulle koko perhe vuorotellen eikä yhelläkään oikeestaan mitään asiaa. "Mä unohin mun koristepinnit kotiin ja... tai no et sä kyllä voi mitään tehä, moikka!" "Moi, Tatu on pihalla, päästä se sisään sit joskus." Ookoo, huomaan kyl itekin et Tatu on ulkona ja osaan itekin tajuta et sen vois joskus päästää sisään. En sit saanu nukuttua ees yli kymmeneen ku noi puhelut vähän väliä piristi liikaa ;(.

Tänään kyl ei ainakaan vielä oo niin kovin kipee olo, mut aion silti viettää päivän sohvalla peiton alla teevetä katsellen tai lukien, ettei vaan mee pahemmaksi. Harmittaa vaan ku digiboksilla ei oikein oo semmosia leffoja nyt kauheesti tallessa, jotka houkuttelis, eikä kai kovin montaa DVDtäkään kaapissa, joita en olis jo kattonu, eikä kovin montaa semmostakaan, joita haluis uudestaan katella. Ne kivat ja kattomattomat on Jussilla, kun unohin ne sinne :D. Nyt tekis kamalasti mieli kattoo animee ja eilenkin teki, mut ei meillä oo ees lainassa yhtään Henkienkätkemää! Lahjottakaa mulle söpöjä animeleffoja jooko? 

Suruttaa kans olla kipeenä kun on noin kaunis ilma! Pakkasta siel on kyllä yli kymmenen, mut ihana toi aurinko <3. Veljellä on liikuntahiihtopäivä tänään, joten kivaa että ne voi nauttia tommosista aurinkoisista lumimaisemista. En kyl uhmaa mun sairaslomaa ja lähe ulos, koska sunnuntaina on pakko olla hyvissä voimissa kun on ratsastus! Otin kuitenkin parii kuvaa säälittävästi ikkunan kautta:




































Tommossii meiän pihalta ikkunoiden kautta. Harmi etten oikein millään asetuksilla saanu kuvista lähellekään niitä sävyjä, mitä ulkoota oikeesti löytyy.

Sitte esittelen pari juttuu. Ostin nimittäin viimein semmosen tennarit? joita oon katellu nyt moniltamoniltamonilta nettisivuilta ja kokeillu kans tosi monia kaupoissa jalkaan, mutta yhetkään ei oo sit synnyttäny mussa semmosia tunteita, että nämä on saatava. Viikko sit kävelin Dinskohon ja kokeilin ensiks yhet aika valkoset kenkulit jalkaan, jollon näin nämä ihanuudet, jotka sitten ostin!

















En ois ikinä kuvitellu, että ostaisin kengät jotka kiiltää, mutta noi vaan ihastutti mut itseensä heti ja tuntukin hyvältä jalassa, jeijee! Hintaakin oli 34,90€, joka on musta ihan sopiva. Eile mulla oli noi ekaa kertaa jalassa julkisesti lääkärireissulla ja monet miespuoliset henkilöt katto mua ja hymyili jopa! Ja muutenkin katteli silleen kivasti, eikä silleen, että mulla ois esim. ketsuppia naamassa. Äiti ja Veikka oli mukana lääkärireissulla, koska kävivät kaupassa sillävälin ku ite olin lääkärissä ja tarkistin sit äitiltä, että sojottaako mun rastat jotenkin oudosti tai onksmul jotakin naamassa ku monet kattoo, vielä ihan varmistukseksi, mut äiti sano, että ei ole. Eli mulla on taikakengät! Pakko johtuu niistä, tai sit mä oon vaan tosi hurmaava silmät vähän turvonneina :DDD.
Eilen ostin kans uusia kivoja sukkia ja kahet sukkikset, tai no äiti ne kyllä makso.
Aika kivoja kuvioita oli molemmissa! Kuva kylläkin vaan toisista. Taino toisien paketista varustettuna -50% tarralla.















Sit viimisempänä Dermosilin Disco-kynsilakka, joka on tosi hyvää ja ihanaa ja kivaaa! Sain sen Jussin äitiltä viime keväänä kun ajattelin ääneen et pitää käydä ostaa lila kynsilakka lakkiaisii varten.

















Mut ei mulla tänään muuta, pitäkää peukkuja etten saa norovirusta!


PS. Ainiin, käytiin faunattaresta hakee kaloille ruokaa ja siellä oli VIIRIÄISIÄ! AAW, ihania, haluun semmosia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...