sunnuntaina, helmikuuta 07, 2010

Vaatetusta!

VAROITUS: tämä postaus sisältää aika monta kuvaa, jotka liittyvät suurimmaksiosin vaatteisiin!

Perjantaina lähin taas töistä Jussia vastaan inttibussille Leppävaaraan, jollon kerkiin vähän kans kierrellä kauppoja ja katella juttuja. Koklasin yhet kengät Mekassa, oli huonot jalassa ja parit Seppälässä, joista yhet oli hyväntuntuset jalassa, ihan muksan väriset ja maksokin vaan kolmekymppiä. Ehkä haen siis ne joskus. Kävin pyörähtämässä Carlingssilla, joka on varmaan mun lempparikauppa, vaikka hinnat onkin sen verran korkeempia kun noissa lumppukaupoissa, etten sieltä kovin usein raahaa tavaraa mukaan. Kuitenkin kolme Nümph-merkkistä vaatetta on lähtenyt mukaan: kaksi t-paitaa ja yksi mekko viime kesän ylppäreihin. Tajusin oikeastaan vasta vähän aikaa sitten, että yleensä kaikki Carlingssilla kuolaamani vaatteet ovat juurikin tätä Nümphia, ja niin kävi tälläkin perjantaisella katselukierroksella. Kävin sit vähäsen netissä tutkailemassa, että voisin tänne kerää muutaman kuvan suosikeista, joita pitäs varmaan jossain välissä hankkia kaappiin. Yleensä oon venannu et ne tulee alennukseen ja ostanu sit :D. Tässä siis pari:
 
 
 
Tossa mun ihan lempparit. Ensinnäkin kissat on söpösöpösöpösöpöjä ja mul on jo yks Nümphin kisulipaita. Toiseks toi mmusta on aika kivanmallinen ja siin on söpöläinen kuva kans ja vikana toi norsu, miten hellyyttävät värit?

 
Tossa kaks söpöä myös! 

Kuka keksii laittaa paitaan kissan, jolla on tommoset pellenvetimet päällä? :D En tähän innostunu  niiiin paljo, mut kuitenkin se herätti tunteita, joten piti nappaa kuva mukaan.
Sit löyty viel Asokselta tämmöne, mut onneks sen muut koot oli myyty loppuun paitsi XS, joten ei tarvinnu lähtee tilaamaan :D. En mä yhtään taida tykkää kaikista söpöistä örkeistä vaatteissa.
Nämä kuvat siis peräisin Divine Trashista ja Asokselta tuo viimonen.

Sitten mun seuraava asia liittyy blogiin johon törmäsin. Elinabethin juttuihin kannattaa käydä tutustumassa, jossei jo ole yksi yli kahdestasadasta lukijasta bloggerin kautta taikka yksi monista muita kautta seuraavista. Sieltä löytyy mm. värejä, piirroksia, piristystä ja ideoita! Kattokaa ite muutama bongaus:
















Tässä yksi tyttelin luonnos, tommosen mä kyllä haluaisin!
 
Miten pirteetä! Tuola on yks kirahvipilvikin!
Miten söpö kuva laukussa!
Miten söpö vaate tytöllä!

Ja päätän tämän Elinabeth-ihkutuksen aivan mahtavaan kuvaan! Rakastan värikkäitä ilmapalloja kuvissa!











Mutta mun jutut ei lopu vieläkään. Ostin viikko sitten lilan neuletakin JCstä ja samalla silmään osu mustat pitsileggarit, jollaset haluisin, koska mun tänhetkiset pitsiin suuntautuvat jalkoihinlaitettavat jutut on tosi kivoja ollu! Mut tiskillä mulla oli niin sopivasti tasaraha sitä neuletakkii varte kädessä, etten viittiny ottaa niitä leggareita mukaan ;(. Tossa kuvassa olevat täältä.












Lähin kuitenkin kans kattelee netistä, jos löytäsin niitä leggareita, mutta törmäsinkin kivaan paperinukkeleikkiin:
 
Että JCn sivuille vaan hopihopi leikkii samaa kun minä :D.Tuota kautta eksyin sitten myös Looklettiin, jossa leikin myös.

Siellä sentään oli jonkinmoiset pitsisukkikset tms. Puin toki tytsyn myös kauniisiin vaatteisiin! :D.

Puin hänet myös toisella tavalla, sillä ihastuin noihin oranssihtaviin leggareihin. 
Olin kans Jaanan synttäreillä lauauntaina ja Jaana sano et näytin kivalta, joten ois pitäny ottaa varmaan kuva. Syndeillä käväs myös ehkä maailman paras strippaaja! :D. Nyt uuteen viikkoon iltapalan kautta. En oo saanu tänään kyllä oikein mitään aikaan! Oon vaan selaillu vaatteita netistä :D. Mut kai sitä saa viikonloppusin tehä mitä huvittaa. 

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...