maanantaina, maaliskuuta 01, 2010

Kiloklubi

Ellusta inspiroituneena päätin tehdä comebäkin kiloklubiin! Ei laihdutustarkotuksessa vaan siinä, että voin seurailla syönkö tarpeeksi. Viimeksi olin mestassa käyny viime huhtikuussa, jollon olin painanu 50,9kg ja nyt viimeksi Jussilla kun itseni punnitsin, painoin 54,4kg, eli olenpas lihonut! Yritän klubittaa ainakin tän maaliskuun ja mun piti kai olla tää kuu ostelematta oikeestaan mitään, mutta olin jo helmikuun aika hyvin ostoslakossa, joten eikai mun nyt pidä? Oon kyllä niin innostunut kynsienlakkaamisesta, että voisin mieluumminkin hemmotella itteeni ja ostella mulle kivoja lakkoja! Avonin nailwear pro lakat on kyllä ihan parhaita oikeesti :O. Ja dermosilin lakat, muttei sisko googlettamalla oikein löytäny että mistä niitä sais.

Mutta toi kiloklubi on oikeesti aika jännäjuttu, koska sit haluaa saada sinne niitä terveellisiä vihreitä palluroita ja miettii tarkemmin sitä että syö tarpeeks useesti terveellistä syötävää. Kyllä se muhun jäljet jätti vaikka kyllästyinkin varmaan kuukauden jälkeen itse ruokien ja liikuntojen merkkailutouhuun. Mutta silti kaikille suosittelen! Tähän mennessä tänään oon syöny reilu 800kaloria, joten tartteisin viel 1200 lisäää! Ei kyl oo enää montaa tuntii aikaa syöpötellä.

Voin joskus hyvien päivien palluroista laittaa kuviiki ^_______________^

Tänään oli kiva työpäivä ja noi lapset on niin paljon mukavempii ku edelliset ;O. Ne oli heti mun bestiksiä ^^. Harmittaa vähän ku bongasin yhen tosi kivan äkkilähön yli puolet halvemmalla mitä semmosen sais oikeella hintaa ja sielä luki, että kolmio neljälle, eli kai sinne nyt neljä henkee sit mahtuis, mut kun koittaa matkaa varaa, se tyrkkää yksiöö kahelle. En mä sitä halunnu! Voisin soittaa finnmatkoille huomenna ja kysyy et mitä pyllyy.

Ja jotta mitään kunnon yhtä pointtia ei olisi, tässä yksi kaunis Kirsten <3. Ja hämähäkkimies, joka on varmaan paras supersankarismies mun mielestä ja oon nähny monta untakin jossa oon ollu spidey.

Kuva täältä, kuten myös moni muu hieno kuva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...