lauantaina, maaliskuuta 20, 2010

Muumi

























Ne on vaan niin kauniita <3.
Mulla on siis se joku fiksaatio noihin kirahveihin ja sain tommosen tyynyn mun tädiltä! Tyynyn alla mun pyykkikori ja seinällä näkyy pari korttia. Tuo oikealla oleva, jossa lapset pussaa, on Jussilta <3. Tänään äiti lähti Savonlinnaan siskojensa kanssa, joten ehkä sieltä tulee takasin taas jotakin tuliaisia! Kenties kirahvijuttuja ;). Toivottavasti ainakin lörtsyjä, jotka on parasta Savonlinnassa!

Eilen oli aika menevä päivä. Aamulla mun piti väsää kasaan lahjakortti, [josta tuli hieno!] laittaa kasaan serkun Avon-tilaus, käydä suihkussa, syyä ja pakata yövierailuu/viikonloppuvierailuu varten ja oon tosi huono tekee asioita aamulla. Sain kuitenkin kaikki tehtyä eikä mitään ees unohtunu. Sain kyydinkin työkaverilta, joten ei tarttenu kävellä. Työpäivä meni kyllä tosi hitaasti, vaikka olin sielä vaan reilut kolme tuntia! Onneks lapsia oli kuitenkin tosi vähän paikalla, koska yhdellä tytöllä oli synttärijuhlat, ja kaikki meni sit sinne koulun jälkeen :D. Pääsin töistä kotiin äitin kyydillä, lakkasin parit kynnet ja nyt mulla on jo  seittemässä kynnessä ranskalaiset tehtynä! Pitää viel venaa et noista kolmesta alkaa lakat huononee et voi sitten niihinkin laittaa ja kaikki on samanlaisia! Pian lähettiinkin Selloon raksiin mässäilee kera äidin, Veerun ja Veikan. Oli tosi hyvät pitsat tälläkertaa ja jaksoin ihan mukavasti kaheksan palaa pitsaa vaikka viimevuosina oon jaksanu tyyliin joku viis vaan! ;O. Kanat kuitenkin oli jäässä, jonka jälkeen meni maku syyä niitä ja olin varmaan ekan raksikerran ikinä syömättä kanaa ;(. Rakseilun jälkeen käytiin Veerun kanssa ginassa ostaa mulle ensimmäiset farkkulegginssit! ;O. Täytyy kyl myöntää et on ne mukavat jalassa ja varmasti ihastun vähän housumuotoon, vaikka oisinkin kaivannu takataskuja! Alennusrekit tietty silmäiltiin kans ja kattelin harmaata mustakukkakuvioista ja lilaa tunikaa ja koitin päättää et kumman otan ja otin molemmat! Jäi viel kaivertaa yks 9,90€ valkonen paita jossa oli mustia niittejä, pitää ehkä käydä sekin hakemassa :D. Ginasta suunnattiin brion lelukauppaan, koska Veikan kaverille piti ostaa skeittiramppipuisto-pala lahjaksi. Päästiin sit viimein lähtee ja äiti tipautti mut Nestorille, jossa venailin Jussia hetken ovella, mutten jaksanut ja suuntasin yläkertaan etsimään poitsuja, joiden kanssa meillä oli yhteinen lahja synttärisankari Allulle. Jussikin tuli ja Wallu ja Jonttu ja kaikkii söpöläisii. Ojennettiin lahja, tuli hartaus ja nauroin vähän turhan paljon kun Jussi ja Jonttu esitti omat versionsa biisistä Tuuli Kulkee ja saivat pari murhaava katsetta niiltä, jotka vielä ei ole biisiin kyllästyny :D. Sit tulikin vikojen bussejen aika ja lähin kotiin, kuten myös muutkin söpöläiset.

Kotona totesin et olipas mukavaa, katoin salkkarit, datailin ja menin nukkumaan <3. Tänään pitää valvoo pikkusisaruksia, ettei ne käy toistensa kurkkuihin kiinni, koska molemmat vanhemmat on huitelemassa. Aika rentouttavaa kyllä tosi pitkästä aikaa lauantaina herätä omasta sängystä ja vielä yksin, ilman et on oikeestaan mitään oikeeta tekemistä tänään ;O.

Eipä täs muuta, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...