tiistaina, maaliskuuta 23, 2010

Unta

Näin unta, että joku tuttava oli ostanut juuri sellaisen takin, jonka itse olen halunnut ostaa ja vielä jollakin kympillä ja sanoi ettei niitä ole enää! Ajattelin kuitenkin että onneksi en ostanut samaa takkia neljälläkympillä kun kaveri sai halvemmalla :D. En vaan enää muista että kuka tämä kaveri oli.

Näin myös unta, että mulla oli vauva, tai siis mulla ja Jussilla. Lähettiin kattelee jotakin ihme kommuuniasumispaikkaa, jonne voitais muuttaa kolmisteen vauvan kanssa ja sielä oli kaikki käytävät ja rappuset ja kaikki tosi ahtaita ja mua alko ahistaa, koska kärsin ahtaanpaikankammosta. Lähes aina ennen kun oon nähny unia vauvoista, siis lähinnä siitä että mulla on ollu semmonen, on ajatus ollu kauheen ahdistava. Tälläkertaa tykkäsin jopa siitä vauvasta! :D. Me jäätiin sinne kommuunimestaan yöksi yhteen huoneeseen testaamaan, että oisko se meille sopiva ja kun aamulla Jussi lähti vauvan kaa ulkoilee, joku toinen hippimies tuli mun viereen nukkuu! Heräsin ja säikähin kun se ei ollukaan Jussi ja potkin sen alas sängystä :D. Se sano ettei tartte suuttuu, että täällä on tapana nukkuu vähän kenen vieressä millonkin. Mä tokasin että nukun vaan MUN miehen vieressä enkä kenenkään muun ja se sitten oli vähän loukkaantunu, ettei tartte suuttua.

Unta näin kans Kreikasta, vaihteeksi, ylläripylläri. En vaan pääse Kreikasta eroon! Koko ajan nään unia joissa on ihanan lämmin ja iho ruskettuu <3. Joka puolella leijjailee se ihana meri-ilman tuoksu <3. Pakko päästä Kreikkaan!

Nyt kuitenkin oikeaan maailmaan, sillä pitää kirjottaa tiedote vanhemmille, syödä ja lähteä töihin, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...