torstaina, huhtikuuta 01, 2010

Sairastelun sivuvaikutuksia

Ääää, luulin jo että sain mun ihon aika hyvään kuntoon, mutta sitten tuli tää tauti! Nyt jo viides päivä sairaana, joista neljä oon viettäny käytännössä kokonaan sohvalla, sängyssä ja koneella sillon kun pää kestää. Kun katon teeveetä tai dataan, yleensä näprään jotain vasemmalla kädellä. Joskus näpräsin kaulakorua, mutta pääsin siitä eroon ja nykyään terroria saa kärsiä iho! Huvittavaa miten tosiaan teen tätä hommaa vaan vasurilla, sillä kasvojen oikeapuoli on täysin finnitön kun taas vasemmalla puolella varsinkin korvan lähettyvillä hiusrajan tuntumassa on pari ihan järkkyä, jotka ois varmaan parantunu päivässä jossen ois joutunu olee niin paljon jouten. Pesen naamaa ja laitan finneihin voidetta joka kuivattaa ja yleensä tällä toimenpiteellä näppylä kuin näppylä lähtee päivässä pois, mutta nyt pesen kasvoja, laitan rasvaa mutta kerkiin huomaamatta raapii sen pois :D. Oon vieläkin kipee, mutta toivon olevani jo huomenna edes melkeen terve, jotta vois vähän nauttia lomastakin ja tehdä jotain mukavaa. Harmittaa vaan, että mulla on aivan järkyttäviä finnejä naamassa, joita on sika vaikee peittää ilman että näyttää kun naamassa ois nimenomaan kasa peitevoidetta :D. Sitäpaitsi tykkään enemmän olla ihan naturelli.

Raapimista sun muuta näpelöintiä tapahtuu enemmän myös silloin kun oon stressaantunut, jolloin päänahka yleensä saa kärsiä. Mulla on muutenkin niin kuiva päänahka, että suihkun jälkeen oikein tunnen kuinka nahka kiristyy ja halkeilee ja tämä aiheuttaa semmoista kutinan ja kivun sekoitusta, jota tekee mieli lievittää hieromalla, joka yleensä muttuu raapimiseksi. Joskus näplään myös korvantausta, tai korvanlehtee ja lopetan puuhani vasta kun huomaan sormissa verta. Tosi tervettä meininkiä! Yritän nyt tosi kovasti olla koskematta mihinkään! :D Kai tästäkin tavasta pääsee eroon jos vaan tarpeeksi haluaa.

Koska oon nyt vähän valittamisenmakuun päässy ja vähän jo ahdistaakin, niin voisin tehä listan asioista joita pitäisi hoitaa. Tosi kurjaa, että tämä viikko oli vähään aikaan ainut viikko, jolla ei tarvinnu hoitaa oikeestaan mitään asioita ja oisin voinu vaikka nähä ihmisiä ja tehä muuta mukavaa ja sitten tulinkin kipeeksi! Ärsyttävää. Nyt pitäisi:

-käydä lunastamassa pari lahjashekkiä vuoden takaa
-hoitaa Avon-asioita
-hakea HM-paketti postista
-tehä ennakkotehtävät [joiden pitäisi saapua aivan pian]
-allekirjottaa yks lappunen ja lähettää se eteenpäin

Eipä noita montaa ollukaan, mutta toisaalta oon saattanu unohtaa monia. Ärsyttää myös, etten oo saanu tietää minne riparille pitäis kesällä mennä avustelee, vaikka isoset on jo saanu kuulla omansa. Olis helpompi miettiä loppukesää kun tietäisi noi riparien ajankohdat nyt ensiksi. Ärsyttää myös se, että vain täksi päiväksi on luvattu mukavaa ilmaa ja oon tässä kunnossa etten jaksais siitä kyllä nauttia vielä, kurjaa on mun elämä nyt!

Muttaaa tänään tulee Jussi taas takaisin ihmisten pariin ja saan ainakin sen kanssa viettää aikaa, joten kaikki on paremmin <3. Ehkä myös tyttöillään lauantaina, ainakin minä ja Minna jos muut nyt ei pääsekään :D. Ei mua kyllä ikinä niin paljon ärsytä, suruta, ahdista tai masenna, etten iloitsis jostakin! Nyt kyllä tekis niin eniten mieli ottaa mun ihana Ebony mukaan ja lähtee sen kanssa lenkille, ehkä jaksaisin edes pienen lenkin?

Loppuun nätti kuva Kirsten Dunstista vähän nuorempana, koska nätit kuvat piristää!
Kuva on napsastu osotteesta: www.fanpix.net 


















 PS. Aleikalla on iPod-kisa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...