keskiviikkona, heinäkuuta 14, 2010

Ristiretki

Pari korua, joita olen hamunnut viimeaikoina, lähinnä siis alennusmyynneistä.










































Hävitin oman rippiristini joskus vuoden päästä konfirmaatiosta ja tilalle ostettiin aika pieni ja pullea risti. Käytin sitä kyllä, mutta koko ajan toivoin että joku ostais mulle uuden ristin, isomman ja enemmän mun näkösen! Kukaan ei sit ostanu kun en tajunnu asiasta edes mainita mitään ja risti jäi yhä useemmin pois kaulasta. Viimeaikoina oon jopa ajatellu ja puhunukin asiasta, ja aattelin Jussille sanoo että hommaa mulle ristin ens synttärilahjaksi, mutta kävelimpäs kultasepänliikkeeseen ja ostin itelleni ristin. Tämä hauska matoristi osu ekana silmään ja oli sitten mun vika valinta kun kaikki olin käyny läpi, juuri sopiva! Ostan tähän kyllä vielä joskus pidemmän ketjun. Täytyy kans myöntää et olo on ollu edellistäkin parempi nää pari päivää ku risti on killunu kaulassa <3.
Nää helmet, jotka siis sopii ranteeseen, ostin Onlysta joskus viikko sitten. Oon vaan jotekin nykyään hulluna vaaleenpunertavaan ja harmaaseen, noi oli -70% alennuksessa ja ne oli söpöjä, joten otin ne!

























Coheed and Cambria! Tuli heti mieleen kun näin ton, huokailin vähän aikaa että onpas ihana ja sit näin et se oli vielä alennuksessa, joten pakkohan se oli ostaa. JCstä peräsin ja sielä ois ollu semmonen tarjous, että alennuskorut, ota kolme maksa kaksi, mutten löytäny kahta lisää paitsi sieltä epäalennuspuolelta, miestenpuolelta. Eilisellä shoppailureissulla siis lähti mukaan.

Lisäksi joka kuvassa näkyy nuo nahkarannekkeet, jota ihana Wallu toi mulle Kreikasta <3. Ne nyt on tossa mun ranteessa viikon killunu ja niin hyvään solmuun oon laittanu ettei ne varmaan ihan heti irtookaan. Sitäpaitsi ne on täydellisen värisiä, sopii mun laukkuun ja pariin kenkiin täydellisesti, ja tuoksuu nahkalle <3.

Nyt pelaan ja sit tulee Jenna mun kaa uiskentelee, jeejee <3.

PS. muutin kaikki seurustelu-tagit Jussi-tagiksi, jos jotakin sattuu kiinnostamaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...