maanantaina, elokuuta 02, 2010

Tripit tehty

Eilen tultiin joskus neljän jälkeen takasin Suomeen, eikun siis Vantaalle ja sieltä Jussi mut haki kotia. Olin kuoleman väsynyt, koska tartten unta vähintään 8tuntia per yö tai oon huono ihminen. Nyt nukuin yhteensä joku 10 tuntia koko reissussa, joka siis on varmaan ihan normi unimäärä joillekin ja jaksaa jaksaa mut oon jo vanha ja raihnanen enkä jaksa ;(. Jussi piti mulle hetken seuraa ja lähti sitten valmistautuu sotaan.

Tulin huoneeseen ja raahasin taas yhen purkamattoman laukun huoneen lattialle ja huomasin että kissa oli pissinyt matolle ja ikkuna oli varmaan ollu auki koko mun reissun ajan kun sen alla oli kiva läjä männynneulasia. Raahasin sit hirveen läjän tavaraa pois suht ison maton päältä, jotta sain sen kannettua pois, samalla raahasin parvekkeelle myös toisen maton ja puistelin sen. Hain tolut ja siivosin pissikohdan. Raahasin kaikki muutkin kamat pois lattioilta ja hain imurin, viimeksi se onkin vieraillut täällä huoneessa joskus kesän alussa. Sitten hain vielä luutun ja luuttusin lattiat! En yleensä saa siivottua vaikka oisin kuinka voimissani ja nyt olin niiiin väsyny kun olla ja voi ja siivosin noinkin paljon pienessä ajassa. Tätä hulluutta jatku kans vähän aamulla kun heräsin ja aloin siivoo tasoilta tavaraa. Laukut on kyllä vieläkin purkamatta ja matot parvekkeella, mutta kyllä tää siivoushomma tästä aina pikkuhiljaa jatkuilee. Ehkä saan jopa paikat siistiksi ennenkun koulut alkaa, tai nojaa, en viitti herätellä turhia toiveita itessäni.

Reissussa naamaan muodostu kanssa yllättävän monta inhottavaa näppylää. Outoa sinäänsä, että en mä normaalistikaan naamaani oo koko aika kuuraamassa, joten ei ainakaan siitä voinu johtua että ois hygienian jotenkin huonommin hoitanu tuola. Toisaalta ruoka oli ehkä vähän huonoa, mutta ei se nyt noin äkkiä voi vaikuttaa! Noh, tänään sit pesin naamaan ensin huolellisesti, sitten puhdistin tommosella jollakin syväpuhdistavalla kasvovedellä ja laitoin vielä semmosta erittäin ihanaa kosteuttavaa kasvorasvaa. En oo mikään keuneudenhoidon ammattilainen, enkä siitä paljon mitään tiiä, mutta tungin sit vielä vitamiininaamionkin ja harkitsen että lähtisin haraan tunkemaan viel savee naamaan ja sit vielä illalla yks toinen kasvonaamio, enempi parempi ja eiköhän pitäs naaman loistaa! Tai sit ei.

Ärsyttää kun meiän pesuainejuttu haisee pahalta, pitäs saaha äiti ostaa jotain uutta. Sitkun muutan, ostan vaan hyväntuoksusia aineita! Oon niin kauan asunu täällä, missä käytetään niin laimeita aineita jotka ei kuormita ympäristöä, ettei ne varmaan ees puhdista mitään ja aina haisee kaikki, että omassa kodissa ei tasan ikinä haise mikään pahalle ja aina on vaan tuoksukynttilät palamassa <3.

Jussi toi mulle taas yhen laatikon näitä fruit drops karkkeja ja se on kans vähän huono juttu, koska en oikein ikinä syö karkkia, mut nyt niitä on pakko syyä ku ne tossa vieressä koko aika möllöttää ja sitäpaitsi nää on parhaita karkkeja!

Kirpputori on aukeutunut, asuntohakemukset laitettu, laskut maksettu eikä mulla oo yhtään ongelmaa oikeesti. Jos jotain alkaa keksii, niin se on vähän  kurjaa kun alkaa opiskelee ja sit tulee uusia ihmisiä ja en haluais tutustua ainakaan paremmin kehenkään uuteen, koska haluun et aika riittää näille kaikille nykysille ihanille tarpeeks! Mulla on oikeestaan kaikki mitä tarvitsen, freeze the moment :D. Tuntuu tosi tyhmältä sanoo, etten haluis tutustuu uusiin ihmisiin, mutta niin se nyt vaan on. Taidan lähtee tästä uimaan, heippa!

Reissusta on kuvia, ja ehkä niitäkin joskus tänne laittelen ja kerron enemmän, että missä käytiin ja mitä tehtiin. Ja ainiin, oon ollu jo kolme viikkoo ilman kynsilakkaa! Ja leikkasin kynnetkin lyhyiksi, aikamoista lomailua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...