tiistaina, syyskuuta 28, 2010

Minä ja minun hiukset!


Minä ja minun toiset silmälasit! Nämä on vähän 'asiallisemmat' kun ne punamustat joissa on köynnöksiä :D. Työhaastatteluihin ja semmosiin päähän siis. 

Niin, siis semmosta lämmintä punertavanoranssia piti hiuksiin tulla, mutta lopputulos näytti melkeen mustalta, hyvä minä ja minun väripigmentit! Suorahiuksisena tämä sävy, eli erittäin tumman violetti/viininpunainen, miten millonkin valo taittaa, oli mun talvimasennussävy :D. Talvisin hiukset aina tummeni ja silmät hohti kirkkaampina valkoista hankea vasten. Aloitin siis nyt tämän vanhan rituaalin hiukkasen liian aikaisin vahingossa. Seuraavaksi muutama samanlainen kuva, koska en osannut valita minkä niistä pistän.

 Tämä koska näytän mielestäni sammakolta tai joltain muulta matelijalta.
 Tämä koska se oli vaan se keskimmäinen mitätön vaihtoehto.
 Tämä koska minun muhkeanlämpimänpaksun villapaidan kaulus pääsee syksyisesti oikeuksiinsa. Tykkään väristä, mutten enää näytä niin luonnolliselta kun ennen, ehkei se haittaa. Tää väri myös ajaa meikkaamaan jotenkin ihan ittestään. Niin ja väreillähän on tapana haalistua nopsaa! Ainakin mun väreillä.

9 kommenttia:

  1. Ihania kuvia<3 oot nii sievä<3

    VastaaPoista
  2. Kirjoitin sulle kommentin, mutta tää jotenkin jumitti ja se teksti katosi mystisesti. :(

    Mutta sitä vaan, että näytät ihanalta ja toi hiusväri on tosi kiva ja sopii sulle tosi hyvin! Jos jaksaisin alottaa sen hiusvärirulianssin uudestaan, niin haluaisin just ton tapasen, lämpimän ruskean!

    VastaaPoista
  3. oo thänks tytsyt <3 ja hei Saana, tommonen väri mikä sul nyt on pukee sua aivan mielettömän hyvin! Näytät niin semmoselta hennolta keijukaiselta <3

    VastaaPoista
  4. Tykkään kamalasti noista silmälaseista! Sopii sulle tosi hyvin :) Just äsken seikkailin kaiken maailman optikoiden sivuilla ja mietin, pitäisikö hankkia uudet lukulasit, ja sit tulin tänne ja näin tuollaisen kateutta herättävän kuvan, mulle kun ei tunnu mitkään silmälasit sopivan :/

    VastaaPoista
  5. Jonna, kiitos! Hämmästyin suorastaan miten en näyttänykään kurpitsalta jolle on piirretty rillit kun kävin ekaa kertaa sit tosissani sovittelee pokii päähän ja yllättävän monet kävikin! Mulle on aina ollu ihan tuskaa löytää esim. aurinkolaseja, kun kaikki näyttää ihan tyhmiltä, joten luulin et lasejen kaa on sama juttu, mut ei ollu! Kyl sullekin varmaan jotkut täydellisyydet löytyy!

    VastaaPoista
  6. Toi väri tosiaan sopii sulle tosi kivasti :) Tykkään kauheesti tosta ekasta kuvasta, oot hirmu nätti! :-)

    VastaaPoista
  7. kauniita kuvia! tykkään tästä uudesta hiusväristä, sopii sulle :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...