maanantaina, marraskuuta 15, 2010

glitterikynnet

 Luin jostain että semmoset lämminsävyset glitterikynnet on nyt in ja koska oon jo pitkään tehny pelkkii ranskiksii kaikilla tvisteillä, tein tommosset ihan nudesta punaseen liukuvat glitterikasat joista nyt näin hämärässä on aika vaikee saaha mitään kuvia :D.

Alunperin mulla oli samanlaiset joissa tipit oli lilat, mutta koska olin Vantaan kuoron oppaana tossa viikonloppuna ja heidän värinsä oli punainen, vaihen päävärin!

Lupaan et nää on hienommat livenä! Peukuissa ei oo, koska oon jostain kummansyystä viimeaikoina osannu katkoo peukkujen kynnet. Toisesta etusormesta kerkesin nykästä jo kaiken lakan irti ja toinen lähtee ihan tasan tänään kun yks reuna vähän lerpottaa. Torstaina lakkasin nää punaset ja lilat olikin jo edellisellä viikolla lakatut, että on nää ihan hyvin kestäny.
Nyt vaan alkaa tuntuu että kynnet on liian pitkät! Jää kiinni näppiksenväliin ja koulun koodilukkojuttuu on vaikee klikkailla etusormilla :D.

Mun kännykkä kans hajos tossa eilen, eikä lähe toimimaan millään, joten täytyis ostaa uus. Kaks vuotta kesti tämä lelu. Kävin jo tänään gigantissa pyörähtämässä mut ainoot jotka säväytti oli kaks liian kallista :D. Vertailin kans paljon 2px kameraa 5px kameraan enkä nähny kuvan laadussa ihan puhelimen näytöllä mitään eroa.

Jännää kyllä miten viikonlopun aikana tosi nopsaan tottu siihen et Pete Parkkonen avaa sulle oven ja istuskelee Kristiina Komulaisen kanssa samalla penkillä. Vaikka en oo koskaan kauheesti ajatellu et julkkikset ois niin ooh aah, niin on se silti outoo nähä ihmisiä oikeesti ihan vieressä joita teeveestä on vaan katellu :D. Miten nopeesti tuntu et tätä mä teen joka päivä kun katteli kameratreenejä, seuras koreografian kasaamista tai oli mukana studiolla nauhotuksissa. JA paimensi aikuisia ihmisiä ja anto niille lupaa käydä vessassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...