lauantaina, marraskuuta 13, 2010

Haluaisin kovasti

1. Että tarjottais jos sitä kämppää! Oon ollu yhteyksis sinne päähän jo pariin otteeseen ja aina ollaan sitä mieltä että ei voida yhtään tietää et millon vapautuis mitään sopivaa ja samaan aikaan oikeesti kaikki tutut saa viikossa niitä tarjouksia! Suutun kohta :(.

2. Että saisin alkaa rakentaa pesää sinne mun kotiin jota voitais jo koht tarjota! Mur.

3. Sitkun oisin asunu jonkun aikaa, haluisin ottaa pupun <3. Oon niin rakastunu nyt semmosiin <3.




















4. Haluisin semmoset kivat kengät, valitettavasti en oo nähny semmosia missään muussa kun omassa päässä, joten uskon etten saa semmosia :D.

5. Haluisin sen pipon! Ääää, miksei rastojen päälle mahu mitkään pipot, suutun taas kohta! Jos joku ois kiltti, ois tekasta mulle semmosen tupsullisen jonkun aika neutraalinvärisen pipon joka mahtuis rastojen päälle, kiittäisin kovasti ja voisin semmosesta pulittaa ihan rahaakin!

2 kommenttia:

  1. Hei näin niinkuin täysin tähän postaukseen liittymättömänä haluun kertoo, että Dancen Mintusta tulit aina sä mieleen kauheen vahvasti! :D Ja tää on sitten ehdottomasti kohteliaisuus koska se oli mun mielestä aivan ihana ja voittajasuosikkini. Mut oli ihan pakko kertoa :-D

    VastaaPoista
  2. oookooo thänks! :D Oispa semmoset hiukset ja oispa niin taitava tanssija!

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...