lauantaina, joulukuuta 18, 2010

Olen aktiivinen!

Mutkun on tylsää kipeenä olla, niin mitäs muutakaan sitä tekis ku pelais simssiä ja kirjottelis blogiin. Tungin kameraan jonkun putken jota iskä suositteli ja kuvasin vähän sillä, oon niin tottunu tohon mun 50mm1,8ähvään, että ei ihan suorilta käsin onnistu toisella kuvaaminen :D. Silti esittelen parit joulutunnelmakuvat ja mun parit lempparijutut sairastamispäiviltä.
 Tää epämääräsen näkönen mössö joka on kuvattu inhottavasti salamalla on raejuuston rippeet, ruisleivän paloja, tomaattia, oliiviöljyä, kreikansalaattimaustesekotusta, persiljaa ja vähän kevyt majoneesia päälle ettei liian terveelliseksi mene. Mut aivan herkkua ja tämmöstä oon jo parina päivänä vedelly naamaan ihan innolla! Oon tosi ekologinen kun teen ruokani suoraan tohon raejuustokuppiin enkä ota lautasta liattavaksi :D. Luettelin tänään äitille listaa siitä mitä kaikkee oon säästäny kun oon vaan sairastellu kotona ja vesi kuulu siihen listaan myös, vähän tiskiä, vähän vaatteita pesuun, vähän suihkuilua, vähemmän naamanpesua kun ei ole meikkiä! Mut toisaalta oon varmaan juonu sit sen kaiken veden jota oon säästäny :(.
 Tässä on sitten Avonin Solutions-sarjaa, aivan mahtavaa kanssa! Tota vihreetä sarjaa nyt tilasin itelleni, koska ihon kanssa on ollu enemmän kun paljon ongelmia. Tähän mennessä auttanu kyllä ihan merkittävästi ihoa niinkun ihan senkin kannalta miltä tuntuu sisältä ja ulkoopäin ja tietenkin kans sitä miltä se näyttää. Ensiks pesen kasvot vedellä, otan tosta korkeemmasta pullosta vaahtoavaa puhdistusgeeliä jota hieron kasvoihin jonkin aikaa ja huuhtelen pois. Sitten matalemmasta pullosta pumpulille vähän kasvovettä ja pyyhitään kasvoja ja kaulaa. Sininen purkki on siskojen käytössä oleva kasvovesi samasta sarjasta, en nyt muista mihin tarkotukseen se on. Tää mun on tarkotettu nimenomaan sekaiholle.
 Yläkerrassa on sit vielä kaksi putelia, toi korkeempi on semmosta aivan ihanaa virkistävää rasvajuttuu, jota hierotaan sit iholle kaiken ton edellisen säädön päätteeksi. Matalemmassa purnukassa on sekä yö- että päivävoide samassa purkissa, toinen puoli toista ja toinen toista. Tällä rutiinilla en voi naamaani joka aamu ja ilta hoitaa, koska on sen verran herkkä iho kaiken muun kakan päälle, että se samalla kuivuu ja rasittuu liikaa, joten joka toinen päivä hoidan pesurumban sitten ihan vaan vedellä plus tällä yö/päivävoiteella. Ostin tuon setin, johon kuului ekan kuvan kaks putelii ja tän kakkoskuvan toi kormeempi puteli hintaan 12,9€ ja ton päiväyövoidehomman samaa sarjaa hintaan 3,9€. Ja siis, ero entiseen on ihan mieletön! Oli jo yks päivä tossa viimeviikolla kun ei tarttenu laittaa peitepuikkoo MINNEKÄÄN! Tätä kuuria vielä auttaa mun tauti, koska oon juonu tajuttomasti vettä, hyvää iholle! Avonin seuraavassa paketissa on mulle kanssa silmänympärysvoide jonka voin lisää tohon rutiiniin, hohhoh naureskelin joskus kun ihmiset käyttää niin paljon aineita, mutta nykyään ymmärrän että meille joillekin se nyt vaan tuntuu olevan pakkojuttu. Äiti on kasvattanu meiät silleen että kosmetiikka ja muut tökötit, lisäaineet ja kaikki on saatanasta [tai ei nyt ihan koska äiti on ateisti...] joten mun on ollu hirveen vaikee käsittää ettei kosmetiikka esim välttämättä vaa pilaa mun ihoa, että se voi myös auttaa ja olla muutakin kun turhamaista.
Kipeenä en oo jaksanu pestä rastoja, koska en kummiskaan mee täältä kotoonta mihkään, joten oon pitäny huivia päässä sillonkun on tuntunu siltä ettei haluu ihan likasilla hiuksilla hyppylehtiä ympäriinsä. Tämmöset huiviturbaanit oli käytössä myös tänä ja viimekesänä ulkomailla.

Niin ja tota huivia ihastelin Lindexillä joskus kesällä kun se sinne tuli ja pari viikkoa sitten äkkiä Lindexissä poiketessani huomasin että se oli alerekissä, alennusta 70% ja ainoa kappale, joten mukaa lähti heti, jee!
 En tajuu miten mandariinit liittyy jouluun, musta mandariinit ja kaikki muutkin hedelmät on ihan kesäjuttu! Mutta siinä ne vaan jouluvadilla joulukynttilän vieressä koristaa kunnes joku ne siitä popsii. Meille muutenkin kannetaan säkillisiä mandariineja joulun aikaan ja talvisin muutenkin, pakkohan sitä on vitamiinia saaha!
 Sisko liimaili tommoseen palleroon peilimosaiikkipaloja ja teki diskopallon, toimi ihan hyvin!

 Joulutähti, joka on killunu meiän ikkunassa kaikki joulut niin pitkään kun muistan, tai no ei ihan niin pitkään koska väitän muistavani kun tuo ostettiin joskus kun istuin rattaissa :D.

 Meil on kaloja ja kipeenä ei oo paljoo tekemistä joten kuvattavaksi pääsee mm. kaikki.

Mun viimelöytö kirpparilta, ihana tuoli! <3 Plus noi putelit joita kuvailin, tästä näkyykin ton päivä ja yövoiteen erottelujuttu.













Lopuksi erittäin huono kuva näistä glitteritähtikynsistä salamalla, mutta ei noita oikeesti saa kuvattua, yhyy :((

Nyt on nälkä, joten meen ehkä tekee kanasalaattia <3. Voisin oikeesti elää pelkillä ruokasilla salaateilla ja ihanilla kermasilla keitoilla <3. Ois kevyttä ja namia <3.

4 kommenttia:

  1. Mandariinit liittyy vaa silleen jouluun, että kesällä niitä ei oikeestaan ees saa taikka ne on tosi pahoja, ja joulun aikaan ne on parhaimman makusia ja ne kasvaa sillon kypsäks :D T: Veeru

    VastaaPoista
  2. Mut kylhän joulun aikaan eli talvella luistellaankin mut ei sekään liity silleen jouluun mitenkään! Miks mandariinit vaikka ne oiskin parhaita sillon :D

    VastaaPoista
  3. Moi!

    Mun kautta voi saada omat tunnukset Avonille (ja Oriflamelle), eli saat kivat lisäalet kun et tilaa konsultin kautta :)

    VastaaPoista
  4. Joo kiitti mut oon jo konsultti! Tässä jo kolme vuotta varmaan oon ollukin, kiva harrastus :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...