maanantaina, joulukuuta 20, 2010

pistät avaimen lukkoon ja se narahtaa.

Otsikko on Zen Cafén biisistä, mutta sitä en tänään tarjoile, vaan Avainta. Death metallista onkin hyvä hypätä suomiräppiin! Avain on kuunnelluin suomalainen räppäri mun listoilla ja varsinkin jos siihen lisää vielä Asa-soitot niin saattaapa voittaa jopa Eminemin, joka pitää tän genren kärkee mun kuunteluissa. Avain teki siis yhde albumin, kunnes vaihtoi nimensä Asaksi, jonka jälkeen levyjä on tullu enemmänkin. Seuraava biisi on varmaan mun lemppari, Dont Make a Sound feat Cheka.



Lyriikoita on paljon ja ne on hyviä, ne kans juoksee tossa kyseisessä videossa, että siitä voi seurata jos haluaa ^^. Suosittelen kyllä paljon koska eihän räppimusiikissa nyt oikein mitään muutakaan pointtia ole kun ne sanat :D

Sit yks biisi vielä Asa-nimellä tehdylta ekalta albumilta, mun lemppari eli Hidastaa! Anteeks herra, antaisitko vihjees, mä jään tällä pysäkillä, hidasta jo ihmees.



Tykkään ihan hirmumonesta Avaimen Punainen Tiili-albumin biisistä ja myös ihan hirmumonesta Asan Leijonaa Metsästän-albumin biisistä, joten tekis mieli iskee tähän vaikka kuin monta biisiä, mutta tutustukaa ite youtuben kautta vaikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...