tiistaina, joulukuuta 07, 2010

Tää biisi on yhtä järkevä kun mun siskon poikaystävä

Mun kummallakaan siskolla ei ole poikaystäviä, mut toivon että kun ne semmosia lähtee hankkimaan, ne ois yhtä järkeviä kun tää biisi, koska täähän on loistava! Voiko joku muka sanoa ettei tää piristäis? :D



Kävelin kadulla (kadulla)
Ja mietin juttuja (juttuja)
Ja nostin kättä, sillä vastaan tuli tuttuja
Jatkoin matkaa ja mua tuli vastaan hirvi nimeltä Mika
Koitin pidätellä naurua, kun sillä oli ärrä-vika
Se sanoi "Menen kauppaan haluatko tulla mukaani?", minä menin, minä näin, kun se varasti banaanin
Mietin että mitä täällä tapahtuu, kun se hirvi katso mua ja sano "Ammuu"
Se pysäytti lapsia jotka oli pyöräilemässä, ja alkoi udella, niiltä pyöräilykypärästä
Mie sanoin "Hirvi älä niille ryttyile, sillä pyöräilykypärät, on nynnyille"
Vaikka komisario Palmu siitä kerran sakotti, mut pyöräilykypärä, se paskalakki onki
Mie sanoin "Hirvi hyvä ole nyt hiljaa, tai nää penikat, vetää sua turpaan"
Hirvi sano "Okei, okei okei", se otti puukon ja lapsilta rahat vei
Soitin isälleni, että täällä ompi hirvi, se otti haulikon ja ampu siltä pään irti
Kuivalihat, voit nyt kauas nähdä, ja seinää koristaa puolet hirven päästä
Ja tarinan opetus oli se, et olet hirvi tai et, mut mulle et vittuile

Aa
Yhtäkkiä kaikki tanssi, ja minun suusta lensi simpanssi
Joku minun vaatteeni varasti, ku olin tanssilattialla alasti
Tää biisi on yhtä järkevä, kun minun siskon poikaystävä
Ja vaikka tää onki hullu tarina, tää on tapahtunu mulle jo pari kertaa
Aa
Yhtäkkiä kaikki tanssi, ja minun suusta lensi simpanssi
(Joojoo, meikä katto et mitä hel-vettiä täällä tapahtuu)
Joku minun vaatteni varasti, ku olin tanssilattialla alasti
(Joojoo, butt naked, butt naked, aamulla vaa kengät ja sukat jalassa)

Kävelin kadulla (kadulla)
Ja mietin juttuja (juttuja)
Ja nostin kättä, sillä vastaan tuli tuttuja
Jatkoin matkaa ja mua tuli vastaan kilpikonna
Sillä oli risuparta, mut sen nimi oli Jonna
"Älä varasta, älä polta", se alkoi hokeen, mie otin vauhit ja potkasin sen takasin jokeen
Sitten näin rannalla hattupäisen hain, se oli herrasmies, ja sen nimi oli Kai
Kysyin että mitäs teet täällä kuivalla maalla, se vastas että tulin käymään tupakalla
Kysyin siltä, "Tarjoatko tupakin", ja vastalahjaksi annoin sille kondomin
Se pyys et haen viinaa sen kipuihin, kysyin "Mikä vaivaa?", se sano "Ripuli"
Kysyin "Mikset ite voi viinakaupassa käydä?, se sano et vasta ens viikolla kaheksantoista täytän
Ja Kai pyysi minut sen luo juomaa, osoite oli Hainkatu 16 A
Siellä oli Maisa, Kaisa ja Raisa eli kolme aika hyvännäköstä haita
Huomasin, että ripuli-Kailla, oli housuissa jarruraita
Joten mietin, miten ne hait oikeen iskisin, sitten muistin et annoin Kaille mun kondomin
Se naureskeli, ja toivotti hyvää matkaa, mut minähän en lähtenyt ilman väkivaltaa

Aa
Yhtäkkiä kaikki tanssi, ja minun suusta lensi simpanssi
Joku minun vaatteeni varasti, ku olin tanssilattialla alasti
Tää biisi on yhtä järkevä, kun minun siskon poikaystävä
Ja vaikka tää onki hullu tarina, tää on tapahtunu mulle jo pari kertaa
Aa
Yhtäkkiä kaikki tanssi, ja minun suusta lensi simpanssi
(Joo meikä on yskiny niitä karvoja pois kurkusta jonku viikon)
Joku minun vaatteni varasti, ku olin tanssilattialla alasti
(Joo nolotti herätä, äiti alko kyseleen et missä sitä taas on oltu)



Ja vaikka tää onkin hullu tarina, tää on tapahtunu mulle jo pari kertaa, loistavaa!

1 kommentti:

  1. Siis ihan huippu :D Tosi piristävä biisi, nyt lähtee päivä hyvin käyntiin :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...