maanantaina, tammikuuta 24, 2011

Kirjastolle välillä plussia!

Oon käyttäny kirjastopalveluja viimeksi joskus tosi kauan aikaa sitten. Oon käyny kyllä lueskelemassa lehtiä tai muuten viettämässä aikaa bussia odotellessa ja sillonkin on ottanu päähän riehuvat kakarat.

Nyt sitten mulla on suunnitelmissa lähteä vuoden päästä työharjotteluun joko Japaniin tai Espanjaan. Japaniin on apurahaa vaan tietty määrä, ja mun yli jyrää aika nopsaan ne jotka japania puhuvat tai ovat muuten vaan kauan kyseisen maan kulttuuria harrastaneet. Etin kovasti kielikursseja, mutta tuntuvat kaikki alkeet alkavan syksysin ja ne muutamat alkeiskurssit jotka alkoivat tammikuussa, olivat täynnä jonojen kera. Sain vinkkiä että kirjastoista löytyy ihan hyvin materiaalia jos ite alkaa opiskelemaan ja niinhän tänään sitten suuntasin kirjastoon!

Mulla on siis ollu kirjastokortti, jonka sain joskus ykkösluokalla ja viimeks sitä on käytetty varmaan vitos tai kutosluokalla. En oo siis koskaan päässy lainaa mitään näillä hienoilla koodeilla! Todella mukava täti laitto mulle siis uuden kortin, jonka jälkeen se opetti mulle että miten helmet järjestelmää käytetään, vaikka kylläkin osaan sitä kahen kokeilukerran jälkeen käyttää varsin hyvin ja paljon sukkelammin kun ite kirjastotätikkä. Sen jälkeen sain vielä kierroksen että missä mitäkin on, miten ja missä lainetaan, mihin ja miten palautetaan, ja tuli täti vielä mun kanssa kielihyllylle ja esitteli et mitkä kannattais lainata! Hyvä palvelu! Kyseessä oli siis Entressen kirjasto, joka on muuten tosi viihtysä mun mielestä, ois ihanaa olla kirjastotäti siellä!

Vein yhen paketin postiin ja kävin pyörähtämässä Lindexissä, josta lähti mukaan kahet rintsikat hintaan 5,95€. Seppälässäkin kävin ja molemmissa kaupoissa on kivoja riipuskoruja! Löysin kaks jotka haluan ehdottomasti ja Jussi vähän lupailikin yllättää mut hankkimalla ne 4v-päivä lahjaksi, kunhan ensin lähen sen kaa kauppaan ja osotan et mitkä haluan :DD. Aikamoinen yllätys siis luvassa!

Mulla on muuten kivat mustakultaglittertähtikynnet, mut enpä kummiskaan onnistu ottaa niistä mitään hyvää kuvaa niin en jaksa ees yrittää.

Kotona otin ihanat päikkärit ja kuuntelin ihanaa musaa, jonka jälkeen makoilin vielä sängyllä kivan musan kanssa ja ajattelin kivoja asioita ja kivoja ihmisiä <3. Kohta suuntaan tekee mulle jotain syötävää ja palaan omalle sängylle tutkimaan noita oppikirjoja joita lainasin. Illemmalla sitten salkkarit, huippumallit, suihkut, iltapalat, skinssit ja nukkumaan! Huomenna luvassa webbigrafiikkaa, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...