tiistaina, tammikuuta 25, 2011

mölyapinat viereisessä huoneessa

En tajuu miten tommoset 11v poitsut jaksaa oikeesti 20min putkeen toistaa samalla melodialla samaa ulvontaa. Siis ihan ton koko 20min putkeen. Kerron taas pikkuasioita mun päivästä, hyviä ja huonoja.

-Joudun herää aikasemmin kun normaalisti
+Ulkona sato kauniisti lunta kun pysäkillä nökötin kera Krisun seittemän jälkeen. Oli muutenkin kivaa kun oli sisko juttuseurana bussissa.
+Oli webbigrafiikka, kivaa, mutta miinuksena käytettiin taas Artisteeria, se mun pari tuntii sit postaama ulkoasu muuttuu aika radikaalisti vielä tossa lopputunneista :D.
-Koulussa oli tarjolla eilistä hyvää ruokaa, sekä tän päivästä ja siitä kasvisversiota, olo oli aika hirvee joten päädyin ottaa kasvista, jos se ois kevyempää ja olo paranis. Se oli pahaa ja olo vaan huononi.
-Menkat plus että meinasin pyörtyä kun tulin vessasta.
-Olin lähös kotiin ja huomasin et oon hävittäny mun bussikortin joka ihan saleen oli mukana aamulla, koska bussilla tulin kouluun.
-ps. jos painan enterii ku oon kirjottanu tämmösen kohan, en pääse seuraavalle riville!
-Päätin lähtee ostaa uuden kortin, koska mun kokemuksesta oon viskannu sen vahingossa johkin hankeen eikä se löydy. Eikä mulla oo aikaakaan ootella et se löytyy ja maksaa yli kaksinkertasta hintaa mun bussimatkoista.
+Matkalla yhteispalvelupisteelle tapasin miehen, joka yritti kysyä neuvoa vähän mun edessä kulkevalta, joka tylysti käveli vaan sen ohi. Mä pysähdyin, neuvoin miestä ja se kiitteli kun olin niin mukava ja että se on kohta muuttamassa tänne pohjanmaalta ja se on tyrmistyny miten ihmiset vaan kävelee ohi eikä auta. Se viel huus perään että oon oikeesti tosi mukava! :D
-Yhteispalvelupisteellä oli mukava harjottelijatyttö mut sen takana kamala noita-akka, joka vinoili sille tytölle koko aika ja käski mua hakee kynän huoneen toiselta puolelta, minä oon asiakas ja niitten pitäs palvella mua! :D Siis ei sillä että se ois ollu kauheeta hakea se kynä, mut se sen käsky oli vaan niin kurjasti esitetty. Jos se tyttö ois pyytäny vaikka, et voitko auttaa ja hakea tuon kynän niin asia ois ollu ihan eri.
-+Unohin passini sinne mut kiva tyttö juoksi mut kiinni ja toi sen!
-Kotimatkalla vatsakipu ylty niin kivaksi että kävely oli hankalaa.
+Kuuntelin kivaa musaa <3
-Kotona yleisesti olo oli niin käsittämätön, et oli pakko vaan käpertyä sohvalle kärsimään, parin tunnin päästä päätin et otan särkylääkettä joka ei tehonnu. Lisäksi on nälkä, mut oon ihan varma että kaikki mitä yrittää saada alas, tulee myös ylös yhtä nopsaa.
-Kivaa olla nainen.
-Siirryin sohvalta kärsimään sänkyyn ja huomasin ilokseni kissan oksennuksen/ripulin sängyn vieressä, jes.
-Siivosin.
-Mul on edelleen kauhee nälkä.
-En löydä töitä.
-Mul on sikana tekemistä tällä viikolla, tai siis asioita jotka pitää saada tehdyiksi.

+Mut kaiken tänkin jälkeen mulla on oikeestaan erittäin kiva yleisfiilis henkisesti! Ajattelin myös alkaa ostoslakkoon :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...