torstaina, maaliskuuta 31, 2011

Pakko jakaa

Moi! Joskus satavuotta sitten semmosessa meidän seurakunnan festarijutussa soitti semmoset poitsut kun Adam & Santtu ja sitten ne soitti semossen biisin kun Kodissain, johon ihastuin kamalasti ja se jäi päähän pyörimään piiitkäksi aikaa!



Täs on tämmönen kiva maistiainen kyseisestä biisistä! Toinen biisi joka jäi mieleen kyseisestä tapahtumasta oli nimeltään Sormet Sannassa, mutten siitä löytäny mitään kivaa maistiaista :/.Videossa etualalla temppuileva söpsykkä laulaja on Jusu, joka teki muhun lähtemättömän vaikutuksen näyttelijäntaidoillaan ensimmäisellä isosleirillä, jossa olin. Jusun näyttelijänlahjoja on voinut myös nähdä mm. Laura Kaupungissa ja Kumman Kaa-sarjoista :D. Joo-o, se on just se söpö keltasen kiharapilven omaava pahisabipoika, joka ajaa semmosta ihme punasta autoo siinä Laurasarjassa ja kyllä se on se kiharapilvipoika, joka tulee joskus Ellun vastaanotolle :D. 

Sitten tapahtu jotain mieletöntä vuosia noiden muiden juttujen jälkeen.... näin jossain, varmaan facebookissa linkin niitten uuteen musavideoon, biisi nimeltä Riitäks mä. Ja se oli niiiiin rakkautta ensisilmäyksellä ja kuuntelinkin biisulaisen ihan tajuttoman monta kertaa siinä ekan viikon aikana kun sen olin löytäny. Ihan mieletön oikeeestiiiii, mormonit, hevosen kengitykset ja morsettamiset! Tajuton biisi oikeesti, oon niin rakastunu :D. Joku ehkä muistaa et oon tän varmaan jo kahesti tänne linkitelly aikasemmin, mut tää on tulta, joten vielä kerta, enkä lupaa etten enää tän jälkeen laittais...



Mulle riittäis millon tahansa tommonen mies! Sanokaa joku jos ei muka kelpais! Nojaa tohon jos sua väsyttää <3_______________<3. Osaan tän ihan salee ulkoo, pakko osata ku oon niin monta kertaa kuullu :D.

No mutta sitten, oli facebookkiryhmä, jonka mukaan Adam & Santtu tekee levyn jos 512 liittyy/tykkää. No sehän meni rikki ja me saatiin joskus uusi biisi kuunneltavaksi ja voi juma miten rakastunu oon taas <3_______________<3 Rakkauslauluja on satakuussataa, kaikki on jo sanottu, mut tää on loistaaavaaaaa.



Kyseessä siis Aurinkoinen Nainen.

Syy miksi tässä nyt oon taas 24/7 joko kuunnellu näitä taikka hyräilly niitä päässäni on se, että  muistin tässä taas näiden olemassaolon kun kävin palaveeraamassa kera tämän Riitäks mä-videossa esiintyvän kitaramiehen kanssa. Käytiin siskon kanssa seuraava keskustelu:

Minä: sielä oli muuten toinen niistä Adameista ja Santuista, se kitaristi siitä Riitäks mä videosta.
Veeru: Mikä sen nimi on?
*kerroin nimen*
Veeru: Onkse hauska?
Minä: Ohan se :D
Veeru: Aa no sit se oli varmaan sielä riparijutussa!

Sit katottiin vähän kuvia ja todettiin että sama tyyppi kyseessä, jonka jälkeen Veeru kerto hankkineensa kyseiseen yhteisöön yli kymmenen tyyppiä! Tuli sit sellanen BLING nyt tarvitsen pari kierrosta Riitäks mä-biisiä! :D Ja siitä se ajatus sitten lähtikin, nauttikaa, minä nautin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...