perjantaina, marraskuuta 18, 2011

Aarteita kännykästä

Etin kaverille pupukuvia puhelimestani ja samalla tuli siirrettyä kaikki kuvat sieltä koneelle, nyt siis helmiä puhelimestani! Kyseessä on siis tämmönen nokian joku aika höpöhöpö kamera suht peruspuhelimessa!

Tässä Minna nukkuu.

Tässä Jonttu nukkuu.

Tässä Kreikkaa.

Tässä Murhis ja minä kävelemässä kauppaan.

Tässä minä kävelemässä kauppaan :D. Kattokaa nyt tota hiusta <3_______<3

Tässä minä ja Jaakko tai minä ja Markus mäkkäripiknikillä Helsingin sinisessä yössä.

Tässä kreikan merta, merta kreikan.

Kerran olin erittäin tuottelias tuotantosuunnittelun tunneilla.

Kerran käytiin Murhiksen kanssa kurkkumajoneeseilla.

Kerran oli viimeisiä aamuja kun lähdin saab-tieltä kouluun ja oli niin kaunis sumu!

Kerran koulussa oli ruokaa, joka näytti ruoalta.

Kerran muutettiin ja rempattiin ja söin kalakeittoa pöydän reunalta ilman tuolia.

Kerran Veeru otti naamastaan kuvan.

Kerran kävin ikeassa ettimässä verhoja. En ottanu näitä.

Kerran näin kirpparilla kauniit kengät.

Parikin kertaa kävin kotona ja sielä oli kisuja <3

Kerran löydettiin Villen kaa Murhikselle auto.

Kerran joku on ottanu mun puhelimella kuvia.

Parikin kertaa oon käyny eläinkaupassa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...