maanantaina, joulukuuta 12, 2011

Joulukuun päiviä

Joo, vähän jäi nää biisit nyt kyllä, joten jaan randomisti muutaman biisin joista jaksan aina tykätä kera ihan pienien selitysten!



This song is not for you lovers. Tää lause joskus iski muhun kun olin lopenkyllästyny siihen että kaikki biisit kerto rakkaudesta, sydänsuruista ja kaikesta vakavasta ja sinne se Tonyn biitti jäi sydämeen asuu pitkäksi aikaa!



Sovittiin joskus Iinan kanssa, että aina kun tää soi, me tanssitaan! :D Kyllä tästä aina vaan tulee niin hyvä mieli ja tekee mieli tanssia!



Sillon kun kuulin tän ekan kerran, ajattelin ja toivon että joku joskus tekis musta yhtä kauniin laulun ja laulais sitä mulle! Edelleen toivon samaa!



Asan biiseissä on aina tunnetta ja tää oli kai siltä tokalta levyltä mun lempparibiisi. Pitäskin kuunnella Asaa taas!



Oikein liveversio aivan mielettömästä biisistä! Tykkään et nää mun biisit on näin erilaisia! :D Saa kertoo mikä oli lemppari jos kuuntelee käpi!



Millä oiskaan parempi lopettaa kun yhdellä kauneimmista rakkauslauluista? Mua sais kosii tällä :DD

ja viel PLUSSABIISI koska kuuntelen just parhaillaan tätä:



Ja tämähän on Eminemin osuuksilta ihan puhdasta parhautta ja rakkautta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...