lauantaina, huhtikuuta 21, 2012

Kesämuistoja

 Lisää näitä ens kesänä <3.
Oon kans tänään ollu itelleni avuksi ja laitoin seinään naulakot huppareille ja neuleille kun ne yleensä hengaa lattialla, tuolin selkänojalla taikka sängyssä. Tajusin asioita noihin ripustellessani, ettei kaks riitä kyllä mihinkään kun mulla on aika säännöllisesti melkeen kaikki tommoset vetoketjulliset/napillitset=edestä aukeevat päällyspaidat aina käytössä :D. Harvoin mikään lagaa puhtaana kaapissa kovin kauaa ja sitten pari kertaa käytettynä sitä ei viiti enää kaappiinkaan laittaa takasin.

Oon myös käyny tänään vahtaa purkkeja jos niis kasvais jotain, lol, ihan kun ne vuorokaudessa kasvais! Sit tein tosi hyvää tonnikalasalaattimerileväriisinuudelikeittoo! Lisäksi laitoin kaikkii ylimääräsiä kosmetiikkajuttuja myyntiin ja äsken kuvailin myös vaatteita samaan tarkotukseen. Elikkäs kohta kannattaa tota yläpalkissa olevaa "kirppis"-välilehtee katella uudelleen vaatteiden osalta! Lisäksi oon järjestelly hyllyjä, kuunnellu hyvää musaa, hengannu parvekkeella ja huomenna on luvattu kaunista ja lämmintä ja mennään villen kaa mun kotikotiin ulkoilee! Luultavasti myös voitais grillaa ja leikkii kesää <3.

Saa  nähä jaksonko jäädä kotiin illaksi vai meenkö villelle pelaamaan kun vähän himottais. Ville siis on ite pitämässä huomiseen asti urheiluteemasta nuortenleiriä pukeutuneena painitrikoisiin.... Joten saisin pelaa rauhassa sen kämpässä.

Ajattelin jättää ton pihan kääntämisen siihen päivään kun tuolla ei enää oo yhtään lunta! Meiän pihas on viel pieni kasa.

Mut niin, mulla on kivaa ja aurinkoista tänään! Ja oon näköjään päivitelly tätä blogiikin ihan suht usein tässä. Huomenna ois taas kuvauspäivä, ehk muistan kuvaa! Kameran akku on puolvälissä ja laturi kai villellä, noh, kai mun sit täytyy mennä sinne yöksi ja lataamaan akku samalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...