lauantaina, toukokuuta 19, 2012

Kirjotan listan

Tänään aion:

-lenkittää koirat
-hoitaa juttuja (=koulujuttuja, pääsykoehommia tms...)
-käydä kaupassa
-kattoo iholla
-kattoo viidakon tähtöset, ihan oikeesti :D.
-kattoo pelin
-käydä lisää lenkillä
-hoitaa lisää kaikkia asioita
-laittaa pihaa ellen oo viel liian nuutunu kipeilemisestä
-ja käydä vielä lenkillä ellei joku muu käy

Sit oon valmis!

Vähän surettaa ku ville ei saanukaan simcityy toimii mulle ;(. Oisin halunnu pelaa sitä. Lisäksi raha-asiat ahistaaaaaa, aina vaan ja oikeesti pitäs hommaa uus kone, uus ulkonen kovalevy ja epilaattori ja näihin menee yhteensä rahaa varmaan tonni, yhyy. Täytyy toivoo et valmistujaisissa ihmiset lahjoo mua avokätisesti! Lisäksi tässä kipeillessä meni sitten umpeen sekin kymmenen päivää jonka sisällä piti käydä työkkärissä, huoh. Nyt täytyy tehä se hakemus uudelleen, ei se kyl niin iso juttu oo, max. puol tuntia kuhan vaan tekee.

Olin myös vähän ahistunu ajatuksesta, että koirat tulee tänne ties kuinka pitkäksi aikaa, mutta kun meitä on tässä kuitenkin kaksi niitä hoitamassa, niin on menny ihan ahdistuksitta koko homma ja jopa kipeenä oon ihan mielelläni lähteny niiden kanssa ulos. Mulla on paljon niitä kausia, että oikeesti mikään ei huvita eikä varsinkaan mikään mitä on pakko tehä ja vaikka kuinka tykkään mun koirista ja tykkään niitten kanssa ulkoilla, tommosina kausina tuntuu kauheen epämiellyttävältä lähtee niitten kanssa ulos, koska on pakko tehä niin. Nyt on muuten ollu kyllä mikään ei huvita-kausia, mutta koirien kanssa on silti tosi kiva lähtee ulkoilee!

Tänään on muuten kuvauspäivä ja oon ainakin tähän mennessä pysyny ihan hyvin mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...