lauantaina, toukokuuta 12, 2012

Perheidylliä

Mitkähän hormoonit mullakin on hyrränny jo jonkun aikaa kun kauhee pesänrakennushinku! Selailen pinterestistä kaikkii sisustusjuttuja, haaveilen kaikista elukoista joita voitais villen kaa ottaa, selailen kihlasormuksia ja mietin miten voitais kasvattaa lapsia....

Oon nyt ollu aika paljon poissa kotoa ja asunu lähinnä villellä, koska meiän hana on EDELLEEN rikki ja siitä kuuluu järetön meteli etten saa nukuttua kunnolla. Nyt sitten eilen lätkämatsin aikaan talosta löyty minä, ville, sisko ja sen poikkis, sekä kämppis Linda siskonsa kanssa ja oli niin kiva fiilis yhessä hengata pitkästä aikaa! Alkuaikoina tuntu et tosi usein syötiin yhessä ja muutenkin oltiin porukalla. En tosiaan tiiä et harrastaaks nää muut sitä edelleen mut mä oon vaan muuttanu muualle :D.

On myös erittäin kiva et toi maailman paras Minna muuttaa tänne kesäksi meille! Linda lähtee työharjotteluun koko kesäksi pohjanmaalle, joten Minna valtaa sen huoneen. Jeejee meil on Minnan kanssa aina niin aivot narikkaan menoo, et tulee varmaan rento kesä samassa osotteessa :D.

Ihana kun on kevät, ihana kun sain näyttötyön tehtyä, ihana kun yöllä sato ja oli niin raikas ilma kävellä villelle. Nykyään mulla on täällä myös Ebony ja Enna ennaltamäärittelemättömän ajan, koska saabtiellä on iskän kasvatti Frida synnyttämässä pentuja ja nää saatanasta seuraavat diivat ei oikein ottanu Fridaa hyvin vastaan :D Paremp siis neitien olla täällä lomilla, eikä kiusaamassa odottavaa mammaa.

 Ihanaa kevättä ja tän illan kisakatsomoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...