lauantaina, elokuuta 18, 2012

Nyt tulee kysymyksiä ja vastauksia!

Oon höpissy vissiin jo vähän aikaa et haluaisin tehä jonkun uuden esittelyn itestäni, koska meiningit on aika paljon muuttunu niistä ajoista kun vielä tänne suhteellisen aktiivisesti kirjottelin. Uusi koti, uusi naapurusto (ei kuitenkaan kovin kaukana vanhasta), uusi koulu uudessa kaupungissa, uusi seurustelukumppani (no ei nyt kovin uusi, mutta sen aikaa kun ollaan seurusteltu, en oo tänne kauheesti kirjotellu), uudet hiukset, uusia ajatuksia ja ideoita tulevaisuutta varten, uusia kriisejä ja ongelmia ja kaikenlaista. Tuntuu melkeen että oon vaan hypänny jonkun toisen elämään yhtäkkiä, hävitin otteen itsestäni rastojen myötä. Muutos oli henkisesti suurempi ja salakavalampi kun olisin uskonut.

Mutta koska en oikein nyt löydä inspistä alkaa vaan kirjottaa kaikesta mikä on muuttunu, tai siitä kuka olen nyt tai olen ollut, pölläsin vaan irc-galleriasta jonkun randomin päiväkirjasta jonkun randomin kyselyn ja aion nyt vastata niihin kaikkiin kysymyksiin, olivat ne sitten kuinka hölmöjä tahansa.

Alhaalla nopsa räpsy kännykällä, tällainen olen nyt, kun herään viikonloppuaamuna yhdeksän maissa ja istun uudessa kodissa, uudessa huoneessa, muuttolaatikoiden keskellä ja etsin koneelta tekemistä.

1. minkä värisellä tuolilla istut nyt?
-vaaleansinisellä

2. minkä värinen paita sinulla on päällä?
-harmaa

3. millainen logo/tausta sinulla on nyt kännykässä?
-kaunis järvimaisema lapista, järveltä nimeltä Iso-Vietonen, jolla vietin ihanan juhannusviikon tänä kesänä Villen ja Minnan kanssa. Se oli mun eka kerta Lapissa ja käytiin samalla reissulla Ruotsinkin puolella!

4. mikä on kännykässäsi soittoäänenä?
-Adam & Santtu - Aikuiseen Makuun

5. ketä mietit juuri nyt (mainitse henkilö nimeltä)?
-Ville tuli mieleen, koska se nyt sattuu laulamaan tossa mun soittoäänibiisissä :D

6. montako tuntia nukuit viime yönä/viimeksi kun nukuit?
-reilut yheksän

7. tuorekurkku vai suolakurkku?
-tuore, en liiemmin välitä suolakurkuista olleskaan.

8. joululoma vai kesäloma?
-kesäloma voittaa kaiken koska on kesä

9. mikä on toinen nimesi?
-Johanna

10. mikä on viimeisin sana jonka sanoit?
-en muista kun se oli eilen, varmaan hyvää yötä tai jotain semmosta

11. kenelle sen sanoit?
-Villelle puhelimessa

12. mitä odotat tällä hetkellä eniten?
-että jaksan kävellä keittiöön ja tehdä itelleni maksamakkaravoileivän!

13. millä kulkuneuvolla viimeksi liikuit? (auto, linja-auto, pyörä jne.)
-äiti toi mut autolla kotiin kun käytiin kirpparilla

14. mitä pelkäät tällä hetkellä eniten?
-sitä etten jaksa

15. mikä on toiveammattisi?
-en ihan oikeesti tiiä, haluisin vaan tehä jotain käytännöllistä, hyödyllistä, tehdä kohtuullisen tuntimäärän viikossa, tienata silleen että elämäminen onnistuu eikä tartte ihan kaikesta pihistellä ja pystyy pistää vähän säästöönkin ja haluan vielä tykätäkin siitä mitä teen. 

16. voisitko kuvitella olevasi opettaja?
-joo, joku amisopettaja, uskonnonopettaja tai kuviksen vois kans olla kivaa. Voisin kans opettaa lukiossa vaikka multimediaa. 

17. minkälaista liikuntaa harrastat?
-kuhan yksikseni, villen tai koirien kanssa lenkkeilen, ei paljon muuta. 

18. paljonko olet pitkä?
-olin kasvanu sitten viimemittauksen ja oon jo 165,2cm!

19. mitä kuuntelet juuri nyt?
-tuolin narinaa

20. montako lävistystä sinulla on?
-kaksi luonnotonta ihmisen tekemää reikää kropassa semmosissa kohdissa missä niitä ei syntyjään ole ollut. 

21. missä lävistykset ovat? (nenässä, huulessa, korvissa jne.)
-aaa, tää pitää kertoo, kaks vasemmassa korvassa

22. mitä sinulle tulee mieleen sanasta vaahto?
-kermavaahto nyt koska mulla on nälkä mut ehkä kylpyvaahto sillon kun oon kylläinen

23. minkä nimistä lehteä luit viimeksi?
-trendiä varmaan

24. minkä merkkistä huulirasvaa käytät?
-blistexiä yleensä

25. onko tylsää juuri nyt?
-ei oikeestaan, mulla on tosi harvoin tylsää

27. minkä väriset hiukset sinulla on?
-ruskeat, siitä on kauan kun oon voinu näin yksoikosesti kirjottaa vaan ruskeat. Rastoista löyty aina vähän jos jonkinmoista, nyt on vaan omaa ruskeaa. 

28. mitä kappaletta inhoat? (laita myös esittäjä)
-nyt ei tuu kyllä mitään mieleen, kun en oo niin pitkään aikaan radiotakaan kuunnellu, mutten edelleenkään tykkää siitä stereo love-biisistä

29. kampaatko hiuksesi joka päivä?
-en edelleenkään, en oo vaan oppinu eikä näin lyhkäset ees mee solmuun. 

30. kuinka usein käyt saunassa?
-kerran kuussa varmaan

31. minkä merkkinen polkupyörä sinulla on (jos on)?
-en oo ;( haluisin kyllä

32. minkä merkkistä ja tuoksuista suihkusaippuaa käytät?
-harvoin käytän mut jos käytän niin jotain avonin se on ja hyvältä ne aina tuoksuu :D

33. minkä värinen hiusharjasi on?
-musta, se on oikeesti koiran harja

34. Ilkka, Pete vai Katri?
-riippuu varmaan aika paljon et miksi näitä kysellään :D Nimenä tykkään ehkä Katrista eniten. 

35. Kuka ihminen on tällä hetkellä lähimpänä sinua?
-luulen että siskon poikaystävän serkku kun se nukkuu patjalla tossa viereisessä huoneessa

36. Minkä numeron sait viimeisimmästä kokeestasi?
-ööö kolmosen

37. Minkä laulun sanat menee näin: "sä olit perhonen, jonka siivet eivät kauas kantaneet. sä väsyit kylpyhuoneeseen..."?
-Ilona ja esittäjänä Apulanta

38. seurusteletko jonkun kanssa?
-seurustelen

39. mikä on tavoitteesi?
-löytää jotain tekemistä elämässä josta pidän

41. mitä kanavaa katsot eniten?
-en mä oikein kato telkkaria

42. mihin maahan haluaisit matkustaa?
-kreikkaan :D mut just nyt haluisin ehkä eniten no kreikkaan, mut irlantiin kanssa tai italiaan ja japani käy myös. 

43. mitä söit viimeksi?
-öö ööö semmosta jotain pastaruokaa

44. Oletko ikinä jäänyt luokallesi?
-en

45. Oletko ihastunut johonkin?
-joo

46. Oletko koskaan ollut ihastunut opettajaasi?
-en oo ollu ihastunu mut on niitä jotain ihan kuumiksii ollu joskus

47. Lempieläin?
-kirahvi ja kissa

48. Kuka on paras ystäväsi?
-Ville, Minna ja Murhis

49. Oletko koskaan hakannut ketään?
-en

50. Kenen kanssa puhut eniten puhelimessa?
-äitin varmaan

51. Vietätkö paljon aikaa internetissä?
-no siis on mulla kännykässä koko ajan netti päällä ja kännykkä koko ajan mukana, ja saatan sieltä asioita tarkistella vähän välii joten öö joo?

52. Vihaatko koulua?
-en vihaa mut se ei vaan sovi mulle tai en oo viel löytäny kouluu joka sopis mulle. Oon päätyny siihen et pitäs varmaan kokeilla oppisopimusta seuraavaksi. 

53. Onko sinulla sosiaalista elämää?
-on

54. Pidätkö matkustamisesta?
-pidän

55. Oletko hemmoteltu?
-en, ville kyllä hemmottelee vähän liikaakin :D

56.Juotko paljon vettä?
-pitäis juua enemmän

57.Mitä hammastahnaa käytät?
-sitä mikä sattuu osuu käteen kaupassa :D

58. Onko sinulla kännykkää?
-on

59. Jos on, niin minkä merkkinen?
-samsung

60. Onko sinulla rusketusta?
-on ihan runsaastikin

61. Ärsyynnytkö helposti?
-nykyään helpommin kun puolvuotta sitten

62. Miten purat vihaasi?
-en mä oo oikeestaan koskaan ihan hirveen vihanen mut jos oon niin joku juoksulenkki on ehkä paras tai uiminen

63. Oletko koskaan saanut potkuja töistä?
-en

64. Oletko töissä?
-en

65. Haaveiletko paljon?
-tosi paljon

66. Millaisen tatuoinnin haluaisit?
-en kerro!

67. Mikä on viimeisin kuulemasi kohteliaisuus?
-ville sano että oon kaunis kun mulla on pizzaa naamassa

68. Voisitko seurustella itseäsi vanhemman kanssa?
-joo en hehheh

69. Milloin oksensit viimeksi?
-siitä on aikaa, viime lokakuussa

70. Kengännumerosi?
-39

71. Millainen olo sinulla on tällä hetkellä?
-vähän pöhnänen vielä ja vähän nälättää

72. Mainitse yksi huono puolesi?
-pelkään liikaa

73. Menisitkö naimisiin rahan takia?
-en

74. Oletko enemmän äidin vai isän poika/tyttö?
-luonteeltani ja kiinnostuksen kohteiltani oon ehkä valitettavasti enemmän iskä ja joskus nuorempana me vielä tehtiinkin asioita yhdessä, mutta kyllä mä silti oon enemmän äitin tyttö ainakin nykyään. Enemmän äitin kanssa touhutaan ja jutellaan paljon puhelimessa sun muuta. 


Yritin lisää joka väliin vähän kuvia, mutta eihän tällä bloggerilla se nyt voi millään olla mitenkään helppoa! Enkä jaksa tonne koodeihin mennä nyt sotkemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...