perjantaina, lokakuuta 12, 2012

Jos kaunis mielesi on, niin kauniimmaksi tuut

Ehkä mun pitäs alkaa kirjottaa otsikoiksi aina jonkun biisin sanoja/nimiä niin pääsisin helpolla ja ehkä mun pitäs alkaa laittaa tänne aina vaan jotain kuvii, niin ei tarttis kirjottaa! :D Mutta minä tänään alla. Ehkä alan ottaa vaan kuvaa mitä puen päälle, sillon kun puen muutakin kun kollarit ja t-paidan ja sitten tästä tuleekin "muotiblogi"










































Oli mulla jotain asiaakin.. Ainiin! On mulla pyöriny päässä yks "mielipidekirjotus" jonka haluisin tehdä, mut jotenkin en oo saanu sitten tehdyksi. Lisäksi oon suunnitellu kangaskassikuvia, joita aion jossain vaiheessa painattaa ja esittelen niitä sitten täälläkin.

Kävin työhaastattelussa tänään ja tuli semmonen olo et haluisin kyl oikeesti vaan olla kukkakaupassa töissä ja suunnitella printtejä. Harmi vaan etten voi vaan alkaa suunnittelee printtejä tosta noin vaan ja olettaa että joku haluis niitä ostaakin :D. Ehkä teen kunnon mallistoja ja lähen sitten tarjoomaan niitä kaikkialle. Oon kyl saanu niistä ihan tavallisilta tallaajilta ja jopa alaa tuntevilta ihmisiltä hyvää palautetta! Lotto on kans vetämässä, joten voittoa odotellessa...

Ainiin ps. Vantaan Varia ei osaa yhtään mitään. piste.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...