sunnuntaina, marraskuuta 11, 2012

Isänpäivää viettämään

 Puin ylle kaksi vaatekappaletta, joita en oikeestaan oo osannu käyttää: pitkät sukat ja ton pitsihameen. Molemmat viehättää mua hirveesti vaatekappaleina, siis pitsihamoset ja pitkät sukat, mutta kumpiikaan en oo oikein osannu itelleni laittaa päälle. Pitkiä sukkia oon omistanu jo vuosia muutamat parit, mut lähinnä oon käyttäny niitä esim legginssien alla tuomassa lämpöä ja ton pitsihamosen ostin kerran alennusmyynneistä. Todellisuudessa se kai kuuluisi olla ihan tossa lantiolla, kun on s-kokoa ja silti sopii just siihen kohtaan, mutta mä kursin sitä vähän kasaan ja nostin vyötärölle. Pilkkusukkikset oli vahinko-ostos kun joskus oli tarkotus ostaa vaan normimustat, mutta hyvin ovat palvelleet! Käyttökertoja varmaan lähemmäs 20 ja vielä ehjät vaikka oon maailman paras rikkomaan sukkiksia. Koru on joku aleostos myös ja sen sisältä löytyy euron kolikko :D. Neule on mun lempparineule joskus ginasta alennuksella, mutta se on vaan niin parhaan värinen: harmaa! :D. Just tommonen hyvä harmaa, ei liian tumma tai liian vaalee ja sopii melkeen kaiken kanssa. Toppi on kreikasta ja sen selkäpuolella on pitsiä ja tossa reunassa kans pitsiä, joka musta sopii hameeseen. Ikinä en oo varmaan näin paljoa selittäny vaatteista mitä mulla on päällä!
Tässä taas kortti jonka tein iskälle. Meiän tärkeitä koiria, omia ja sijoitushauvoja! Mun mielestä tosta tuli aika kivannäkönen kokonaisuus ja voi huomata miten kauniita meiän koirat on!

Mut nyt äiti tulee hakee mut kotiin viettää isänpäivää ja nään taas elukoita, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...