tiistaina, joulukuuta 11, 2012

Idoleita

Oon aina ollu vähän leffa-, kirja- ja sarjahömppä, et jään jumiin keksittyihin tarinoihin ja niihin hahmoihin ja koitan jopa poimia hahmoista juttuja omaan elämään. Haluisin tässä esitellä kolme hahmoa, jotka on jollain osin mun idoleita.

Ihan ekana pakko sanoa, että Elizabethtownin Claire, pirteä, touhukas, spontaani, keksiäs ja omanlainen ihminen. Kirsten Dunst on kyllä muutenkin yksi mun suosikkinäyttelijöistä, joten ei ihme että hänen esittämä hahmo on yksi suosikeista! Katottiin just vähän aikaa sitten Eternal Sunshine of the Spotless Mind ja Kirsten oli siinäkin ihana ja hahmonsa myös! En kyllä oo yhtään leffaa nähny, jossa en ois Kirstenistä pitäny.
Seuraavana mun listalla on Ally McBeal. Ally on aika outo ja kuvittelee omiaan, sekä hieman ehkä ujo ja hyvin uppoutunut omiin ajatuksiinsa, mutta jotain tässä hahmossa on, josta pidän hirveästi! Ehkä juuri se, että Ally tietää olevansa outo ja että päässä tapahtuu kummallisia asioita ja tietää, että muutkin tajuaa sen, muttei se haittaa häntä.
Kolmas mun listalla on Bridget Jones, hurmaava hölmö, jolta puuttuu sensuuri ajatusten ja sanomisien välillä. Aito ja hieman yksinkertainen hahmo, joka tavoittelee elämässä ihan normaaleja asioita ja on naiivi romantikko. Ja tietenkin oma itsensä.
Ois kans mukava kuulla muiden idolihahmoja tai muuten vaan lemppareita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...