sunnuntaina, huhtikuuta 07, 2013

Huhhuh


































Viikonloppu meni kyllä väsyneissä merkeissä! Lauantaina heräsin mulle aikasin, eli ennen yheksää ja ajeltiin äitin kanssa Kirkkonummelle mäyräkoiranäyttelyyn, jossa hengailtiin parin tunnin verran. Halli oli kylmä ja lopulta oli pakko hakea kanttiinista lämmikettä kaakaon muodossa ja äiti osti mulle myös herkullisen eväsleivän kun sanoin etten ollu syöny aamupalaa. Lopulta kylmyys voitti ja lähdettiin väristen kohti autoa ja hakemaan pikkusisko kokeesta. Sitten äiti tipautti mut yhdelle kukkakaupalle, jossa kävin työharjotteluhaastattelussa ja mua haastatellut nainen oli todella mukava ja toivotti mut tervetulleeksi liikkeeseen. Oikeasti aloitan työt vasta 16. päivä. Sain perehdytyskansion mukaan, josta voin opiskella mitä on olla heillä töissä, jee! Saan alkukevään tehä kaikkia puutarhajuttuja taimipihalla ja he lupasivat myös opettaa mulle sitomista aina kun kerkiävät, kun sanoin sen kiinnostavan.

Kukkakaupasta lähtiessä olin ihan jääpuikko samantien kun astuin ovesta ulos. Bussiin oli vielä aikaa, joten lähdin kävelemään auringossa edellisille pysäkille jotta vähän lämpiäisin. Olin nukkunu huonosti, koska haastattelu jännitti ja vatsakin oli samasta syystä vähän ikävällä tuulella. Kotiin päästyäni kävin hakemassa itelleni puolikkaan subin palkinnoksi, kun olin saanut työharjottelupaikan :D. Olin niin väsynyt ja kylmissäni, että menin ihanaan kuumaan kylpyyn ja nukuin tunnin päikkärit, jotka molemmat autto vähän pahaan oloon ja särkyihin, jotka oli tähän mennessä jo aika koviksi kivunneet. Lopulta heräsin, söin ja otin särkylääkettä ja aloin valmistautumaan Murhiksen tupareita varten. Ylläolevat kuvat tästä juhlapukeutumisesta. Kylvyn jälkeen ei ollut enää yhtään kylmä ja tein virhearvion että pärjäisin kevättakilla... Hytisin tietysti heti kun missasin jatkoyhteyteni ja jouduin odottamaan bussia 15minuuttia. Onneksi viimein sitten pääsin perille tupareistamaan.

Minna toi lohta, joten meillä oli ruissipsilohismetanapersilja/tilli-naposteltavia, joita tekee nytkin mieli omnomnom vaikka söin niitä aika paljon. Huomasin sitten taas kerran, että oon varmaan tullu vanhaksi tai jotain, koska alkoholi ei vaan sovi mulle. Oon muutenkin nyt viimisen vuoden ja ylikin ollu melkeen ilman alkoholia, joten jo puolikkaasta siideristä oon hieman hiprakkainen. Pidin jopa ihan tarkotuksella taukoa pitkin iltaa juomisista ja lopulta saldo taisi olla yksi siideri, yksi skumppalasi ja yksi viinilasi plus joku millilitra vergiä ja jo aamuyöstä ihan tajuton darra. Samat temput kävi pari viikkoa sitten kun oltiin Murhiksen kanssa kattomassa Ruudolffia ja Karri Koiraa, kun join koko iltana, klo 19-02.00 yhteensä kaksi siideriä ja yhden lonkeron ja tuloksena älytön darra. Tällä kertaa vielä otin särkylääkkeen ennenkun kävin nukkumaan ja vielä uuden noin neljän tunnin päästä nukahtamisesta ja silti kaamee olo. Eli jotain vesilinjaa pitää varmaan alkaa vetämään. Ei se nyt sinällään haittaa, mutta oishan se kiva joskus vähän jotain ottaa mut ei näillä darroilla kiitos! Äitin geenit, kiitos niistä! :D

Tästä päivästä en oikeestaan ees tajuu mitään. Tai oo tajunnu. Heräsin ja heti ehoteltiin subiin lähtemistä ja lähin ja siellä meni monta tuntia, jonka jälkeen lagattiin täällä meillä monta tuntia ja kateltiin suomitytöt new yorkissa. Suomireality rules! Josta tulikin mieleen, että voisin laittaa ruokaa ja kattoa selviytyjät! Heihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...