lauantaina, toukokuuta 04, 2013

Nyt haluaisin


-Sen täydellisen hulmuavan ja keveän hameen, joka on myös todella mukava päällä, jota voin käyttää koko kesän. Oon jo yli kuukauden keränny ebaysta kaikkia sopivia ja myös wholesaledressiltä, mut enää pitäs vaan tilaa :D
-Ne maailman mukavimmat löllöhousut HMltä, joita pidän kesästä koko sen ajan mitä en pidä sitä mun täydellistä hametta.
-Muistikirjan, jonkun pienen ja söpön, jossa ois rivit jottei mun käsiala lähe ihan karkuun ja vinoon niinkun se yleensä tekee. Haluisin pitää sitä aina mukana ja kirjottaa kivoja juttuja muistiin.
-Jotkut kivat bikinit, ainakin yhdet. Mulla on paha tapa hamstraa biksuja oikein olan takaa ja aika monet jo nytkin omistan, mutta kyllä joka kesälle tarttee ainakin yhdet uudet! Tänään pitäs kyllä kokeilla kaikki vanhat läpi, et mitkä sopii vielä ja mitkä ei.

Oikeestaan muuta en just nyt kaipaakaan! Pikkuhiljaa alkaa kyllä jo jänskättää et löydänkö mun täydellistä hametta/kerkiikö se tulla perille ennen kreikkaa jos tilaan sen ebaysta nyt :D. Lähtö kreikkaan koittaa siis 4.6. aamuyöstä! Onneks mulla on sitten aina noi housut jotka meinaan HMltä hakea, jossen hametta löydä. Ne on melkeen yhtä mahtava juttu!

Kuvat nappasin mun pinterestin vaatetus-kansiosta, pinterest on muuten edelleen paras juttu ikinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...