keskiviikkona, elokuuta 28, 2013

Asukokonaisuus alle 20e

Oon kipee ja makailin sit sohvalla yksinäni tylsyyksissäni ja lueskelin blogeja. Törmäsin näihin asukokonaisuus alle kahellakympillä-postauksiin, joten aattelin et teen ite saman, joten tässä tämä!
Koitin samalla ettiä talosta jotain hyviä paikkoja kuvata, mut eipä löytyny viel mitään hyvää, koska aina on liikaa rojuu takana tai edessä :D Mun syksyinen asu koostui about ensimmäisistä vaatteista, jotka osu käteen kun kaappia kaivoin, elikkäs:
Huivi 2e, kirppari
Neule 5e, gina tricot
Hame 5e, H&M
Villasukat, löytyi kaapista, en ees tiiä kenen :D
=12e. Tietty koruilla esim hintaa vois nostaa tai vaikka kengillä, mut tää oli lähinnä sisäasu!

Mun on pitäny kirjottaa yleinen mitä kuuluu-postaus ja pitäny kirjottaa koulupostaus ja portugalista kuvapäiväkirjajuttu, kirjottaa ruoasta, pihasta ja vaikka mistä, mutta enpäs ole :DD. Mun bloggaamiset sijottuu lähinnä yhteen suljettuun videoblogiin nykysin, joten tänne ei muista ikinä tehä mitään. Bannarinkin haluisin vaihtaa muttei saa aikaseks. 

Kuulumisista nyt sen verran että:
-olen koulussa, jossa en oikeastaan haluaisi olla. 
-haluisin edelleen olla floristi, mutta se on hankalaa
-käyn syksyn aikana kolme sidontakurssia, jotka toivottavasti auttaa floristihaaveessa
-Titiuu on ihana <3
-Ville on ihana <3
-oon jo toista kertaa pahasti kipeenä sen jälkeen kun koulu alko kaheksas päivä.
-mulla on jatkuva matkakuume. Kattelen koko aika top10matkatarjouksia ja oisin valmis lunastaa kaikki ne diilit :D. Parinkin päivän kaupunkilomat kelpais!
-mulla on myös tatuointikuume, mutta myös ekaa kertaa elämässä TOSI PIKKUNEN semmonen fiilis etten välttämättä tartte enempää kuvia, MITÄÄ :O
-en keksi muuta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...