maanantaina, lokakuuta 07, 2013

Kuvapäiväkirja 15.9.2013

Joo oon taas vähän myöhässä, mut oli juhlat jotka piti järjestää ja portugali johon piti mennä, joten ei kerinny :D.
 Aamulla laittauduin, eli harjasin hiukset mun ensimmäisellä omaostamalla hiusharjalla ikinä, jossa roikkuu vielä hintalappu ja joka on peräisin Portugalista :D.
 Kävin semmosen kahen tunnin reissun mun uudessa koulussa tutustumassa, mut unohin tietty koko kuvauspäivän sillon, joten otin kuvan kotimatkalta kun kuvauspäivän taas muistin.
 Olin heränny ennen seittemää ja tosi väsyny ja olin suunnitellu että menisin heti nukkuu kun tuun kotiin, mutta päätinkin lähteä suoraan lenkille erään kanssa.
 Oltiin lenkillä semmonen tunti.
Kotona vaihoin mukavempiin vaatteisiin kun farkut tuntu ihan liian kireiltä.
 Seuraavaksi suuntasin koneelle appelsiinimehun kanssa kuuntelemaan musaa ja muutenkin datailee.
 Movies, jeee! Oon taas jääny koukkuun :D.
Etsiskelin matkoja, koska tässä vaiheessa luulin ettei Portugaliin oiskaan menemistä ja se surutti mua niin paljon et oisin halunnu sit lähtee johkin muualle :D.
Seuraavaksi leikin Titiuun kanssa.
 Keksittiinkin, että voitais olla hotellissa pari yötä, jollon päästäs portugaliin, joten aloin ettii hotelleja.
 Ja sitten siivosin tulevia juhlia varten.
 Tuli nälkä, joten tein graavilohivoileipiä ja meidän ainoa juustohöylä oli pesukoneessa, joten höyläsin kuorimaveitsellä :D.
 Sitten katoin Dexteriä samalla kun söin.
 Datailua.
 Käytiin kaupassa mut unohin tietty kameran ja koko kuvauspäivän, joten tossa muutama ostos :D.
 Tein salaatin ja aloin kattoo junior mastercheffiä.
 Mastercheffin jälkeen katottiin se toka niistä uusista star trekeistä ja Titiuukin oli mukana toiminnassa.
Sit kello olikin jo niin paljon et menin nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...