keskiviikkona, joulukuuta 04, 2013

Joulukuun neljäs



Tän biisin sanat iski muhun aika kovaa, koska oon ite tämmönen joku ikuinen etsijä. En oo oikein koskaan löytäny mitään paikkaa johon kuulun tai jossa viihdyn, joska johtuu varmaan siitä, että en oo ollu sinut oman itteni kanssa. Tässä viimisen vuoden aikana on tapahtunu kaikenlaisia valaistumisia ja oon saanu paremmin kuvaa siitä, että mimmonen ihminen oikeesti olen. Sit tajusin tän, että viestii on muokattu viimeks eilen, et säkään oo sama kun ennen, fiilis on muuttunu viimeks tänään, et säkään oon sama jäbä, viestii on muokattu viimeks eilen, et säkään oo sama kun ennen, maailma on muuttunu viimeks tänään, viimeks tänään. Oon kans ollu aina tosi huono muutoksissa. Pienenä oli vaikee vaihtaa vanha päiväpeitto uuteen ja nykyään on hankalaa suhtautuu uusiin ihmisiin elämässä tai muuttuneisiin ihmissuhteisiin lähipiirissä, uusiin paikkoihin ja no kaikkeen uuteen :D. Tän takia mun on myös ollu vaikee löytää sitä omaa paikkaani, koska totun kaikkeen uuteen niin hitaasti. Oon vaihdellu kouluja aika hätäseen ja se harmittaa mua, että pitikö nyt sekin hylätä niin nopeeta et ehkä sieltä ois tullukin jotain hyvää vielä. Sitten tajusin että kaikki oikeesti muuttuu koko ajan ja mäkin oon joka päivä erilainen kun mitä olin eilen, eikä se oo huono asia! Kasvaminen ja muuttuminen kuuluu elämään eikä sekään oo yhtään huono asia, että lähen koulusta joka ei tunnu omalta. Toisaalta myös on kyllä aika hyvin päässy ittensä kaa juttelemaan näissä itteensä tottumisprosesseissa, jotta tiiän kanssa aika hyvin että mikä mua ahistaa liikaa ja minkä kanssa kannattaa vaan taistella eteenpäin, joten mielestäni oon edelleenkin tehny rohkeet ja oikeet ratkasut muuttaessani elämää toiseen suuntaan, enkä oo vaan suoraan hyväksyny kaikkee. On hankalaa hyväksyä ettei välttämättä kykene tekemään ihan kaikkia töitä, jotka jollekin on ihan peruskauraa, mutta ei esim mun pää siitä vaihdu, vaikka yrittäisinkin enkä saa jonkun toisen käsiä, jotta pystysin tekee fyysistä työtä, joten paras ratkasu on keskittyä niihin asioihin joita voin tehdä! Eikä oo huono asia ettiä sitä omaa paikkaa elämässä ja uskon että se vielä joskus löytyy, jos kaikki kerta muuttuu koko ajan! Etsiminen ja uudet kokemukset kasvattaa ja muokkaa, joten ehkä joskus oon muuttunu juuri semmoseksi että sovin juuri johonkin tiettyyn paikkaan. Eli uusia kokemuksia kohti!

Muutos on ainoo mikä pysyy, aika ei tuu keltään kysyy et haluutsä kasvaa, haluutsä kypsyy, pakko se on hyäksyy.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...